21 سازه غیرمجاز در بستر آبراهه های برازجان برچیده شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مدیر منابع آب شهرستان دشتستان گفت: به منظور آزادسازی حریم و بستر آبراهه های شهر برازجان، 21 سازه غیرمجاز در بستر این آبراهه ها برچیده شد.

21 سازه غیرمجاز در بستر آبراهه های برازجان برچیده شد

خبرنگاران بوشهر- نعمت اله نجاتی گفت: سازه هایی که برچیده شدند، همگی در حال ساخت و بدون هرگونه مجوز از مراجع ذیصلاح بودند که در بستر سیلابی رودخانه های شهر برازجان قرار داشتند.

به گفته او، این سازه ها موجب تنگ شدن بستر رودخانه و در نتیجه آن، پس زدگی آب در زمان سیلاب و خسارت به همه شهروندان می شود.

مدیر منابع آب شهرستان دشتستان می گوید: اراضی در حال ساخت، بخشی از بستر فعال رودخانه است که با خاک دست ریز و نخاله پر شده و به طور غیرقانونی تصرف شده است.

به گفته نجاتی، با همکاری مراجع امنیتی، انتظامی و قضائی و پس از صدور اخطاریه به عوامل ساخت و ساز های یادشده، 21 سازه به مساحت 7 هزار و 44 مترمربع در دو آبراهه شهر برازجان آزادسازی شد.

او گفت: تمام تلاش ما بر این است تا تجاوز به حریم و بستر رودخانه ها و آبراه ها پیش از تکمیل و در حال ساخت شناسایی و از ادامه ساخت و ساز جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید

مدیر منابع آب دشتستان می گوید: در کنار فعالیت 5 گروه گشت و بازرسی در شهرستان دشتستان نیازمند مشارکت همه مردم، فعالین اجتماعی و دوست داران محیط زیست در جلوگیری از بروز تخلفات در حوزه منابع آب هستیم.

نجاتی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه پرکردن رودخانه و ساخت و ساز در حریم آبراهه ها اطلاع رسانی کنند زیرا پیامدهای چنین تخلفاتی دامنگیر همه مردم شهر خواهد شد.

ک

خبرنگاران بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2068

به "21 سازه غیرمجاز در بستر آبراهه های برازجان برچیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 سازه غیرمجاز در بستر آبراهه های برازجان برچیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید