تور ارزان ترکیه: 9 نکته مهم درباره خرید ملک و خانه در ترکیه

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، برای خرید ملک و خانه در ترکیه شرایط و موارد متعددی وجود دارند که باید قبل از خرید ملک از آن ها آگاه شوید.

تور ارزان ترکیه: 9 نکته مهم درباره خرید ملک و خانه در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

اگر به فکر خرید ملک در ترکیه هستید ، موارد متعددی وجود دارند که باید آن ها را در نظر بگیرید تا از مسائل احتمالی در فرایند خرید ملک جلوگیری به عمل می آورید. بنابراین باید دارای مرجع خوبی باشید تا این توصیه ها و نکات را در رابطه با خرید ملک و خانه در ترکیه به طور کامل بدانید. در اینجا 9 نکته مفید و مهم برای کسانی که مایل به خرید ملک و خانه در ترکیه هستند آورده شده است که به آنالیز هر یک از آن ها می پردازیم.

9 توصیه مفید برای افرادی که مایل به خرید ملک در ترکیه هستند

با شرکت املاک و مستغلات حرفه ای و قابل اعتماد معامله کنید.

در قدم اول ، مهمترین رکن این است که مطمئن شوید افراد یا شرکتی که با آن ها سر و کار دارید، شناخته شده و قابل اعتماد هستند یا خیر. همه ساله افراد زیادی برای اخذ تابعیت ترکیه و خرید خانه و ملک به این کشور سفر می نمایند. ازاین رو ، مهم ترین نقش مشاوران سرمایه گذاری یاری به مشتریان برای جلوگیری از بروز مسائل احتمالی است. مانند گروه مشاورین سرمایه گذاری آلپ که می توانند راهنمای بسیار خوبی برای شما در زمنیه خرید ملک در ترکیه باشند.

بنابراین اولین کاری که احتیاج است نسبت به آن اقدام کنید، پیدا کردن یک شرکت سرمایه گذاری معتبر است تا بتوانید به آن اعتماد کنید و نسبت به دریافت شهفرایندی ترکیه اقدام کنید. ممکن است در وهله اول زیبایی یک وب سایت نظر شما را جلب کند که بدون شک در انتخاب شما می تواند تاثیر گذار باشد. به عبارتی ، بالا بودن کیفیت وب سایت به معنی بالا بودن اندازه صلاحیت شرکت از دید کاربران و مشتریان خواهد بود. بعلاوه ، قبل از خریدهای احتمالی خود، می توانید در خصوص شرکت ها جستجوی لازم را انجام دهید تا ببینید که آیا کسی نظر منفی به آن ها داده است یا خیر.

زمانی که یک شرکت سرمایه گذاری قابل اعتماد و معتبر در زمینه املاک پیدا می کنید، باید با آن ها تماس بگیرید تا نظر آن ها را جلب نموده و احساس فرایند خرید را در آن ها ایجاد کنید. شرکت هایی که به طور حرفه ای در این زمینه فعالیت می نمایند باید به شکل صریحی جوابگوی همه سؤالات مشتریان بالقوه و بالفعل باشند. ازاین رو ، گروه های مشاورین سرمایه گذاری که به شکل حرفه ای در زمینه املاک فعال هستند، به ویژه در شهرهای توریستی مانند استانبول، آنکارا، آنتالیا و... ، باید حداقل یک عضو پرسنلی داشته باشند که بتواند روان انگلیسی صحبت کند و با مشتریان به راحتی ارتباط برقرار کند.

درخواست تورهای بازرسی برای خرید خانه در ترکیه

پس از انتخاب ملک مورد نظر و انجام اقداامات لازم در این خصوص، می توانید نامه الکترونیکی استعلام را برای شرکت مربوطه ارسال کنید. این نکته حائز اهمیت و مهم است که با منطقه به خوبی آشنا باشید تا تصمیم گیری لازم را اخذ کنید که آیا این خانه مناسب خواهد بود یا خیر.

در این مرحله، اگر این شرکت، اقامتی مقرون به صرفه یا یک تور یک روز را برای تماشا ملک یا املاک به شما پیشنهاد دهد، می توانید آن را برای سفر خود رزرو کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به وسیله وب سایت Alpinvestment.com یا شماره تماس های زیر با گروه مشاورین آلپ که دارای کادری با تجربه هستند ارتباط برقرار کنید.

پول خود را پس انداز کنید

بعضی از افراد فکر می نمایند که با عدم برخورداری از یک شرکت سرمایه گذاری می توانند در هزینه های خود صرفه جویی نمایند تا در نهایت بتواند هزینه بیشتری برای آن ها داشته باشد. به عنوان مثال، شما به عنوان خریدار، هیچ روش مطمئنی را برای دانستن ارزش واقعی ملک در بازار نخواهید داشت.

بنابراین، با نمایندگان حرفه ای املاک، می توانید از داشتن سفر طولانی و استرس زا در خرید ملک در ترکیه جلوگیری کنید. بعلاوه با داشتن یک نماینده حرفه ای در املاک، می توانید از تمام هزینه های خرید مطلع شوید و پول خود را به برترین نحو پس انداز کنید.

با داشتن وکیل، راحت تر ملک خود را بخرید

اگر با یک شرکت معتبر در زمینه سرمایه گذاری سر و کار ندارید، بسیاری از کارها نیز می توانند به اشتباه انجام شوند. کاری که می توانید در این خصوص انجام دهید این است که از وکیل خود یاری بگیرید. به یاد داشته باشید، شرکت های سرمایه گذاری در زمینه املاک به نمایندگی از فروشنده و خریدار عمل می نماید، بنابراین اگرچه آن ها می توانند خودشان قراردادهایی را منعقد نمایند ، اما بهتر است جهت بالا بردن اطمینان ، خود شخص شما هم در چنین قراردادهایی حضور داشته باشید.

در هر صورت شما باید تحقیق خود را برای یافتن یک وکیل معتبر و مطمئن انجام دهید تا بتوانید به راحتی از این طریق با زبان خود یا یک زبان مشترک مانند انگلیسی صحبت کنید. با وکیلی که نمی توانید در سطح بالایی با آن ها ارتباط برقرار کنید، مشورت نکنید زیرا این امر می تواند به سوء تفاهم منجر گردد و در این صورت شما متحمل پرداخت هزینه ای گزاف خواهید شد.

برای خرید ملک و خانه در ترکیه پرداخت را شفاف کنید

در این مرحله باید از خود بپرسید که هزینه های نگهداری ملک چقدر است. اگر قصد دارید تا ملک مسکونی ساده ای را بخرید، باید هزینه های بسیار مقرون به صرفهی صرف آن کنید، زیرا فقط هزینه روشنایی و شاید تمیز کردن باغ را پرداخت می کنید، اما اگر یک ملک وسیعی که دارای استخر، سالن بدن سازی و غیره است را بخرید باید به فکر مراقبت و نگهداری آن نیز باشید. به همین جهت ضروری است تا از بابت اندازه هزینه ای که در نظر دارید در این خصوص پرداخت کنید مطمئن و مطلع باشید.

خرید ملک و خانه خارج از برنامه در ترکیه

یکی دیگر از مسائل احتمالی بزرگ ، خرید ملک خارج از برنامه در خارج از کشور ترکیه است. شما در واقع می توانید با خرید خارج از برنامه در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید، اما باید در این زمینه کاملا محتاط باشید. بعضی از شرکت ها وقتی که هر شخص موافقت خود را برای خرید و سرمایه گذاری ملک اعلام می دارد، اعتبار مورد احتیاج برای به خاتمه رساندن ساختمان را ندارند. به همین جهت، در بازار املاک چنین مواردی ممکن است پر خطر و سخت باشند.

از طرفی، بعضی از شرکت ها هستند که تنها در زمانی که می دانند پول لازم و کافی برای تکمیل پروژه را دارا هستند، نسبت به ساختن اقدام می نمایند. ازاین رو برای پیش برد پروژه ها و سرمایه گذاری های خود باید انواع ضمانت نامه ها را از شرکت دریافت کنید، زیرا در غیر این صورت مشمول مجازات هایی خواهید شد.

از فرایند خرید ملک حتماً مطمئن شوید

پس از روشن شدن سند مالکیت، وکالت شما، نماینده املاک و فروشنده یک قرارداد را تهیه می نمایند که به طور واضح تمام شرایط فروش را بیان می نماید. این قرارداد باید تا حد امکان دقیق باشد، زمان پرداخت را به وضوح بیان نموده باشد. یعنی هر شخصی که برخلاف موارد منعقد شده و توافق شده کاری انجام دهد مجازات می گردد.

در خاتمه ، راه های ارتباطی با گروه مشاورین آلپ جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به توضیح زیر خواهد بود:

  • پست الکترونیکی: [email protected]
  • وب سایت: alpinvestment.com

شماره های تماس:

  • شماره تماس دفتر ترکیه: 905369780963+
  • شماره تماس دفتر تهران: 2144248636+
  • شماره تلفن همراه و واتس آپ: 989129628201+
منبع: کجارو
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2058

به "تور ارزان ترکیه: 9 نکته مهم درباره خرید ملک و خانه در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: 9 نکته مهم درباره خرید ملک و خانه در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید