آشنایی با مشهورترین مکان های جهان برای جشن ازدواج

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، بسیاری از مردم در رویای یک جشن ازدواج سنتی هستند؛ گزینه هایی مانند عکسهای یک مراسم مذهبی به همراه یک پیراهن و دسته گل رنگارنگ. اما، بعضی از زوجها در رویای مراسمی کمی متفاوت به سر برده و می خواهند کارهایی که بیشتر با شخصیت و ارتباطات آنها منطبق بوده را انجام دهند. شاید تا به امروز فکر نموده باشید که مراسم عروسیتان را در بالای یک کوه یا در یک ساحل خوش منظره و حتی در حال پرش از بالای یک هواپیما برگزار کنید. با ما در مقاله مشهورترین مکان های جهان برای جشن ازدواج همراه شوید تا شما را با شماری از بهترین مکان های جهان برای جشن ازدواج آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مکان های معروف جهان برای جشن ازدواج برایتان جالب خواهد بود.

آشنایی با مشهورترین مکان های جهان برای جشن ازدواج

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

فهرست مطالب

پل هنرمندانغار یوگودیناپارک ملی آتشفشان هاواییقلعه یخی لویپرسنز پوند (Pearsons Pond)باغ وحش هنری دورلیکمپینگ تجملی در باغ دم (Dome Garden)مزرعه کنار رودخانه

پل هنرمندان

یکی از بهترین مکان های دنیا برای جشن ازدواج، پل هنرمندان در نیوری مین است. این پل در شمال بتل شمالی (North Bethel) قرار گرفته و سوژه مورد علاقه نقاشی و عکاسی برای هنرمندان محلی هست. برخی از زوجها حتی مراسم خود را بر روی پلهای شهرهای عظیم مثل پل بروکلین نیویورک (New Yorks Brooklyn) برگزار می نمایند. فقط، حین این کار تنها مطمئن شوید که پل انتخابی شما حین جشن ازدواج برای ایمنی همه افراد مناسب بوده و بدون ترافیک است.

غار یوگودینا

اگر تابش آفتاب و هوای آزاد گزینه های مورد نظر شما نیستند، پس چرا در یک غار زیبا با ساختار خیره نماینده ازدواج نمی کنید؟ غار یوگودینا در نزدیکی دهکده رودیپ (Rhodoope) قرار گرفته و یک محل برگزاری عروسی است. یک سالن غار حتی ازدواج زوجها نام گرفته و شامل یک محراب و دکوراسیون دیواری است. غارهایی مانند این غار، تاریک و خسته نماینده نیستند، بلکه قدرت و زیبایی طبیعت و تاریخ را طی میلیونها سال نمایش می دهند. مراسم شما در این مورد از مشهورترین مکان های دنیا برای جشن ازدواج تحت تاثیر آب و هوا قرار نمی گیرد، زیرا دمای هوایش طی سالهای اخیر بین 6 تا 8 درجه سانتیگراد بوده است.

پارک ملی آتشفشان هاوایی

برای یک ازدواج گرم با فضایی مه آلود، برخی از زوجها به پارک ملی آتشفشان هاوایی (volcano national park hawaii) می فرایند. جشن عروسی در آنجا می تواند در کنار منظره واقعی از آتشفشانی فعال با عکسهای بسیار خاطره انگیز برگزار گردد. بهترین قسمت عروسی در هاوایی سیستم هوایی گرم، تابش آفتاب، سواحل زیبا برای عکاسی و ماه عسل است.

قلعه یخی لوی

اگر شما و یارتان از دنیای دیگری هستید، پس عروسیتان را در قلعه ای یخی فنلاند برگزار کنید. برای جشن ازدواج، قلعه با برف و مجسمه های یخی تزئین شده و از روشنایی زیبایی برای تکمیل جادوی رابطه شما استفاده می گردد. همچنین، این قلعه با برفهایی جدید با وسعت 10000 متر مربع از نو ساخته شده و می توانید گوزنهای شمالی، ماشینهای برفی یا سورتمه های پوستی را هم ببینید. بعد از مراسم، به میهمانان در بار یخی و رستوران این مورد از مکان های معروف دنیا برای جشن ازدواج ملحق شده و سپس، از شبی رمانتیک در هتل برفی لذت ببرید.

پرسنز پوند (Pearsons Pond)

یک مقصد فوق العاده با آب و هوای سرد برای برگزاری مراسم عروسی، مجتمع پرسنز پوند (Pearsons Pond) است؛ مکانی که زوجها در یخچالهای طبیعی با یکدیگر ازدواج می نمایند. این فرصت متفاوت نمی تواند خیلی طول بکشد، زیرا این کار تنها تا قبل از آنکه تمام یخچالهای دنیا ذوب شوند، امکانپذیر است. عشقتان را با مراسمی فراموش نشدنی در یک یخچال طبیعی جشن بگیرید. یکی از بهترین راهها برای برنامه ریزی موفقیت آمیز این مراسم عروسی، این بوده که با دوستان و خانواده سوار یک کشتی تفریحی شده یا یک پرواز با هلیکوپتر را برای تماشای مناظر بی نظیر یخچالهای طبیعی داشته باشید.

باغ وحش هنری دورلی

زوجهای علاقمند به حیوانات مراسم عروسیشان را با موجودات مورد علاقه شان جشن می گیرند. باغ وحش محلی مورد علاقه تان ممکن است بتواند مراسم شما را در ابعاد مختلف برگزار کند. همچنین، ضرری ندارد تا با اداره دولتی مربوطه تماس گرفته و از آنها برای برگزاری این جشن نیز سوال کنید. باغ وحش هنری دورلی (Henry Doorly) به عنوان یکی از بهترین باغ وحش ها در دنیا ارزیابی شده و بیش از 130 هکتار زمین نمایشی و باغ برای ماجراجویی دارد. این باغ وحش مراسم عروسی و میهمانی ها را در ساعات کاری خود و حتی در برخی فصول خارج از زمان کاری برگزار می نماید.

کمپینگ تجملی در باغ دم (Dome Garden)

اگر شما و همسرتان عاشق چادر زدن هستید، یکی از بهترین مکانهایی که می توانید مراسم عروسیتان را در چادرهای مجلل برگزار کنید، باغ گنبدی شکلی بوده که در جنگلی 31000 هکتاری در حومه انگلیس قرار گرفته است. بلوکهای 4 روزه در وسط هفته یا 3 شبی در آخر هفته ها رزرو می شوند. همچنین، میهمانان در چادرهای مجلل و راحتی می خوابند که می توانند شش نفر را در خود جای دهند. طبقه اصلی می تواند تا 90 نفر را در خود جای داده و گزینه های پذیرایی هم در دسترس هستند.

مزرعه کنار رودخانه

اگر مراسمی صلح آمیز سبک شما هست، یک عروسی مزرعه ای عجیب و رمانتیک را در حومه شهر ورمانت تجربه کنید. مزرعه کنار رودخانه در شهر پیتسفیلد قرار گرفته و 700 هکتار زمین به همراه شش انبار تعمیر شده برای تزئینات جشنتان دارد. حداکثر 25 میهمان می توانند در املاک مزرعه حضور پیدا نمایند، اما هتلهای (B&B) و کلبه هایی در نزدیکی وجود دارند تا بقیه میهمانان را اسکان دهند. سکونت در مزرعه همانند تهیه خلوتی روستایی و زیبا برای زوجینی بوده که می خواهند زندگی ساده و سعادتمندی را در کنار هم تجربه نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1386

به "آشنایی با مشهورترین مکان های جهان برای جشن ازدواج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مشهورترین مکان های جهان برای جشن ازدواج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید