آمار بلیت فروشی مجازی دیدار پرسپولیس و گل گهر اعلام شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس مقدار بلیت فروخته شده به صورت مجازی برای دیدار با گل گهر را اظهار داشت.

آمار بلیت فروشی مجازی دیدار پرسپولیس و گل گهر اعلام شد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، طرفداران پرشور و متعصب پرسپولیس برای بازی با گل گهر سیرجان، در حمایت از تیم محبوب خود در جهت پنجمین قهرمانی پیاپی، اقدام به خرید بیش از پنج هزار قطعه بلیت مجازی این مسابقه کردند.

فروش بلیت مجازی، طرحی است که به پیشنهاد طرفداران، شروع به اجرای آن شد. هدف از این برنامه، حمایت از پرسپولیس جهت حل بعضی از مسائل مالی است و همچنین یادآور روزهایی که طرفداران با خرید بلیت و حضور در استادیوم از تیم خود برای کسب پیروزی و رسیدن به قهرمانی، حمایت می کردند.

مثل همیشه، باشگاه پرسپولیس با دستور جعفر سمیعی، به صورت شفاف ، رقم دقیق فروش بلیت مجازی را اعلام می کند: برای این بازی، 5 هزار و 304 قطعه بلیت مجازی خریداری شد که درآمد حاصل از آن، بالغ بر 160 میلیون و 850 هزار تومان بود.

طرفداران متعصب پرسپولیس با حضور در کمپین #هوادار-حامی ، دو هزار و 442 قطعه بلیت 15 هزار تومانی، 944 قطعه بلیت 30هزار تومانی و یک هزار و 918 قطعه بلیت 50 هزار تومانی را برای بازی پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان خریداری کردند.

ما در باشگاه پرسپولیس، قدردان لطف بیکران شما طرفداران متعصب و عاشق هستیم و امیدواریم هر چه زودتر با فراهم آمدن شرایط، طرفداران پرسپولیس را در فضایی ایمن، بار دیگر در استادیوم ها و در کنار تیم ببینیم.

قرار است طرح های پیشنهادی باشگاه برای بازگرداندن تماشاگران به استادیوم، در هفته پیش رو بار دیگر به سازمان لیگ و ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شود و راه های حضور فوری طرفداران پرسپولیس در استادیوم ها با پایین ترین ریسک شیوع کرونا مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1738

به "آمار بلیت فروشی مجازی دیدار پرسپولیس و گل گهر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار بلیت فروشی مجازی دیدار پرسپولیس و گل گهر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید