ابزار PC Manager مایکروسافت جای CCleaner را پر می کند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مایکروسافت روی یک ابزار به نام PC Manager کار می کند که به زبان ساده می تواند عملکرد کامپیوتر را بهبود ببخشد. بسیاری از قابلیت های این ابزار مشابه CCleaner است و فعلا در نسخه بتا واقع شده است.

ابزار PC Manager مایکروسافت جای CCleaner را پر می کند

گفتنی است بسیاری از قابلیت های این برنامه در ویندوز وجود دارند ولی حالا کاربران از طریق یک محیط واحد و منسجم می توانند از امکانات ارائه شده از طریق آن بهره ببرند. در این میان می توانیم به قابلیت تغییر مرورگر پیش فرض اشاره کنیم که حالا فرایند تغییر مرورگر پیش فرض ویندوز را ساده تر کرده است.

این ابزار با کارهایی مانند پاک کردن کش سیستم و بستن فرایند های فعال در پس زمینه، تلاش می کند سرعت ویندوز را افزایش دهد. همچنین مسائل امنیتی موجود در سیستم را هم می تواند تشخیص دهد. اما در کل، ظاهرا این ابزار امکانات جدیدی را ارائه نمی دهد و عمدتا یک رابط کاربری متفاوت برای امکانات موجود در این سیستم عامل محسوب می شود. مثلا برای اسکن امنیتی از Windows Defender استفاده می کند و ابزار Windows Disk Cleanup utility هم که می تواند فایل های کش را پاک کند. اما با توجه به اینکه کاربران زیادی به ابزارهایی مانند CCleaner علاقه دارند، احتمالا این ابزار هم مورد توجه کاربران قرار می گیرد.

با توجه به اینکه سایت مربوط به این برنامه به زبان چینی است، به نظر می رسد مایکروسافت این برنامه را به طور مشخص برای بازار چین توسعه داده است. این ابزار با ویندوز 10 و 11 سازگار است و بنابراین تقریبا تمام کاربران می توانند از آن بهره ببرند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2156

به "ابزار PC Manager مایکروسافت جای CCleaner را پر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار PC Manager مایکروسافت جای CCleaner را پر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید