اجرای طرح آمایش استارت آپ های ورزشی ایرانی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به منظور ایجاد فضای همکاری و تجربه اندوزی در حوزه فناوری های ورزشی، مرکز نوآوری فناوری های ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی، پروژه آمایش استارت آپ های ورزشی ایرانی (در حوزه اپلیکیشن ها و بازی ها) را در دستور کار خود قرار داد.

اجرای طرح آمایش استارت آپ های ورزشی ایرانی

به گزارش خبرنگاران، دانشجویان و فارغ التحصیلان ممتاز حوزه علوم ورزشی و فنی مهندسی می توانند به عنوان همکار در این پروژه تحقیقاتی مشارکت نموده و از مزایای مشارکت در آن بهره مند شوند.

هدف از اجرای این پروژه تحقیقاتی شناسایی و تحلیل بازار کسب وکار و در حوزه اپلیکیشن های ورزشی اعلام شده است.

مهلت و شیوه ارسال رزومه و درخواست همکاری بدین قرار است که علاقمندان تا خاتمه ساعت اداری روز چهارشنبه 30 مهر ماه می توانند کپی رزومه تحصیلی و اجرایی خود را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های : 88904187 و 88923709 (داخلی 451 و 452) تماس حاصل نمایند. افراد واجد شرایط پس از آنالیز مدارک به مصاحبه علمی دعوت خواهند شد.

افرادی که به عنوان یاری محقق در این پروژه پذیرفته می شوند در صورت مشارکت فعال و مؤثر گواهی همکاری در اجرای این پروژه از طرف پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت می نمایند و اسامی افراد در کتاب مستخرج از این پروژه که توسط پژوهشگاه چاپ خواهد شد درج شده و از امتیازات آن بهره مند می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 73

به "اجرای طرح آمایش استارت آپ های ورزشی ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح آمایش استارت آپ های ورزشی ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید