اجرای پیروز طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اردبیل

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، فرماندهی انتظامی استان اردبیل از اجرای پیروز طرح 48 ساعته ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان اردبیل اطلاع داد.

اجرای پیروز طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اردبیل

به گزارش خبرنگاران اردبیل سردار حسینی فرمانده انتظامی استان گفت: برای احساس بیشتر امنیت در اردبیل بنا بر این شد ارتقای امنیت اجتماعی را به مدت 48 ساعت در استان عملیاتی کنیم که خوشبختانه با توجیه نسبت به ماموریتی که باید انجام گردد در نتیجه اقدمات خوب و قابل توجهی شد.

وی اضافه کرد: در این ماموریت 1266 نیرو بکارگیری کردیم و از 320 دستگاه خودرو و 60 دستگاه موتور سیکلت استفاده شد.

فرمانده انتظامی استان بیان نمود: کشف 10 قبضه سلاح شکاری، 26 کیلوگرم مواد مخدر و کشف 98 فقره انواع سرقت و امول مسروقه شامل لوازم خانگی و ابزارآلات ساختمانی، لوازم خودرویی و... با ارزش ریالی 2 میلیاردو 500 هزار میلیون ریال از جمله کشفیات این عملیات بود.

سردار حسینی بیان نمود: در مورد احتکار 2700 کیلوگرم کود شیمیایی، مواد شوینده و بهداشتی و مقدار 36 هزارو 883 بسته سیمان به میزان 400 پاکت و 20 دستگاه ماینر رمز ارز دیجیتال، 1785 کیلوگرم خامه، 6 تن روغن نباتی نیمه جامد احتکار شده، 3 هزار کیلوگرم ذرت کشف شد و مقدار 3 هزار کیلوگرم چوب نئوپان، 4200 کیلوگرم زغال قاچاق، 148 هزار 200 کیلوگرم نهاده های دامی خارجی و قاچاق از نوع جو بارزش تقریبی 9 میلیاردو 300 میلیون ریال از دیگر کشفیات بود.

وی ادامه داد: همچنین کشف مرغ توزیع خارج از شبکه به مقدار 7 تن و کشف اخلال در نظم مالی به ارزش تقریبی 126 میلیارد ریال، اقدامات ویژه در فضای مجازی از جمله کشف 24 مورد پرونده در موضوعات مختلف در مورد اراذل و اوباش که با احضار هدفمند و مناسبی که داشتیم 9 نفر از اراذل واوباش نوظهور شناسایی و نهایتا رصد اطلاعاتی نهاده شد و در 17 پاتوق مربوط به صنوف شناسایی و با این اراذل برخورد شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در این عملیات کلا 550 نفر دستگیر شدند که سرقت، تهیه و توزیع و مصرف مواد مخدر، کالای قاچاق و ارز و الباقی جرائم را مرتکب شده بودند.

سردار حسینی ادامه داد: در مورد اقدامات امور شد آمدی نیر توقیف 200 دستگاه خودرو و 63 دستگاه موتور سیکلت و اعمال قانون به تعداد 5 هزارو 52 فقره برخورد بامظاهر علنی روزه خواری که نهایتا 107 نفر دستگیرشدند و 75 فقره پلمپ واحد صنفی داشتیم.

وی در پایان گفت: از همکاری مردم عزیز و شریف استان اردبیل برای توفیقاتی که در 48 ساعت گذشته داشتیم قدردانی می کنیم و استدعا داریم همواره احساس مسئولیت نموده و با مجموعه فرمانده انتظامی استان همکاری داشته باشند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1639

به "اجرای پیروز طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پیروز طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید