اجرای 17 برنامه شاد و متنوع ویژه بچه ها در مشهد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مدیر روابط عمومی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ویژه برنامه های هفته ملی کودک در فرهنگسرای کودک و آینده اعلام شد.

اجرای 17 برنامه شاد و متنوع ویژه بچه ها در مشهد

رضا نوریانی مدیر روابط عمومی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار از ، در تشریح ویژه برنامه های کودک به مناسبت هفته ملی کودک، گفت: رویداد شهر جعبه ای، بازی های تعاملی و بومی محلی، کارگاه های فرزندپروری، سالن بازی های حواس پنج گانه و ساعتی با مدیران از برنامه های شاخصی است که سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد به همت فرهنگسرای کودک و آینده از 13 تا 21 مهرماه اجرا می نماید.

او توضیح داد: کارگاه نگاهی به رمان های نوجوان با رویکرد فلسفی برای کودک (فبک) با هدف آموزش رویکرد های نوین در آموزش مهارت تفکر نقادانه به بچه ها، 14 مهرماه به میزبانی این فرهنگسرا برگزار می گردد.

مدیر روابط عمومی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: همچنین فرهنگسرای کودک و آینده برنامه های دیگری شامل نمایش فیلم تپلی و من در سینما کودک را از 15 تا 17 مهر ماه، کارگاه تحلیل فیلم را در روز های 15، 17 و 20 مهر ماه و همچنین کارگاه استعدادیابی را از 16 تا 18 مهرماه برای شهروندان به اجرا در خواهد آورد.

نوریانی اضافه کرد: برگزاری کارگاه رابطه تسهیل گرانه والد و کودک در 15 مهرماه و دو کارگاه فبک برای والدین و هوش هیجانی در 16 مهرماه، از ویژه برنامه هایی است که این فرهنگسرا به مناسبت این ایام تدارک دیده است.

او توضیح داد: کارگاه های محدودیت گذاری در فرزند پروری، مراقبت از بدن و کارگاه شهروند دیجیتال خوب نیز 17 مهرماه در این فرهنگسرا برگزار می گردد.

مدیر روابط عمومی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: همچنین فرهنگسرای کودک و آینده 18 مهرماه میزبان شهروندان در سمینار رشد یکپارچه کودک به مناسبت هفته ملی کودک خواهد بود.

نوریانی اضافه کرد: برای تعداد قابل توجهی از بچه ها مناطق پیرامونی و کم برخوردار مشهد برای استفاده رایگان از این برنامه ها، با همکاری شهرداری های آن مناطق به فرهنگسرا های کودک و آینده اعزام خواهند شد.

/ف. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 442

به "اجرای 17 برنامه شاد و متنوع ویژه بچه ها در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 17 برنامه شاد و متنوع ویژه بچه ها در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید