ارسال یاری های پزشکی روسیه به آمریکا برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، وزارت دفاع روسیه گفت، یک هواپیمای نظامی حامل تجهیزات محافظت شخصی و لوازم و دستگاه های پزشکی برای مبارزه با ویروس کرونا به ایالات متحده پرواز نموده، این یاری پزشکی طبق توافق پوتین و ترامپ ارسال شده است.

ارسال یاری های پزشکی روسیه به آمریکا برای مقابله با کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، وزارت دفاع فدراسیون روسیه امروز، چهارشنبه اظهار داشت که یک فروند هواپیمای نظامی روسی حامل ماسک صورت و تجهیزات پزشکی لازم برای مبارزه با عفونت ویروس کرونا به ایالات متحده پرواز نموده است.

سخنگوی دولت آمریکا نیز تایید نموده است که مقامات واشنگتن انتظار دارند محموله یاری های پزشکی روسیه، امروز چهارشنبه در ایالات متحده به زمین بنشیند. به گفته وی ، این هواپیما تجهیزات مربوط به محافظت شخصی و لوازم و دستگاه های پزشکی خاصی را به همراه خواهد داشت.

شب گذشته دمیتری پسکوف سخنگوی یادآور شد که اعزام هواپیمای یاری های پزشکی از روسیه به ایالات متحده، در جریان مذاکرات تلفنی روز دوشنبه بین ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ، روسای جمهوری دو کشور مورد توافق نهاده شد.

به گفته پسکوف، یاری های طرف روسی در رابطه با شرایط سخت اپیدمیک ایالات متحده به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور ارائه شده و ترامپ با قدردانی این یاری های پزشکی را پذیرفت.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه اضافه کرد، هنگام پیشنهاد یاری ولادیمیر پوتین به همتای آمریکایی ، دونالد ترامپ گفت، زمانی که فراورینمایندگان تجهیزات و مواد پزشکی آمریکایی شتاب بیشتری داشته و این قبیل اقلام را فراوری نمایند، در صورت لزوم ایالات متحده می تواند یاری های طرف روسی را تلافی کند.

طبق اطلاعات شبکه تلویزیونی سی.ان.ان ، تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در ایالات متحده در 24 ساعت گذشته حداقل 770 بوده که این رقم برای آمریکا یک رکورد در دوره گسترش این بیماری بشمار می رود. بر اساس این اطلاعات ، در مجموع در اثر شیوع ویروس COVID-19 در ایالات متحده ، 3،774 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 925

به "ارسال یاری های پزشکی روسیه به آمریکا برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال یاری های پزشکی روسیه به آمریکا برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید