از گوشی های آنر پلی 4 و آنر پلی 4 پرو با قیمت استثنائی رونمایی شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، آنر ساعاتی پیش از دو گوشی آنر پلی 4 و آنر پلی 4 پرو با قابلیت های متعددی از جمله پشتیبانی از اینترنت 5G، پردازنده های 7 نانومتری و دوربین های قدرتمند رونمایی کرد که اگرچه نام مشابهی دارند اما تفاوت های نسبتا زیادی بینشان است.

از گوشی های آنر پلی 4 و آنر پلی 4 پرو با قیمت استثنائی رونمایی شد

آنر پلی 4 پرو

آنر پلی 4 پرو همانطور که از نامش پیداست مدل قدرتمند این سری است که به پردازنده کرین 990 با مودم 5G خارجی مجهز شده. پردازنده ای که در حال حاضر در گوشی های سری P40 هواوی مورد استفاده قرار گرفته و مبتنی بر لیتوگرافی 7 نانومتری است.

در کنار این پردازنده، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم در نظر گرفته شده تا محصول جدید در قامت یک پرچم دار راهی بازار گردد. همچنین اندروید 10 سوار بر رابط کاربری Magic UI 3.1 هم به عنوان سیستم عامل این گوشی ایفای نقش می نماید. (خبری از سرویس ها و برنامه های گوگل هم در این گوشی نیست).

آنر پلی 4 پرو دو دوربین روی پنل پشتی دارد اما این دو دوربین واقعا خاص و منحصر بفرد هستند. سنسور اصلی، IMX600 نام داشته و ساخت شرکت سونی است. اندازه آن به 1/1.7 اینچ می رسد و 40 مگاپیکسل نیز عظیمی دارد. علاوه بر این ها، پشتیبانی از فیلتر رنگی RYYB هم در سیستم دوربین آنر پلی 4 پرو وجود دارد و میزان حساسیت حسگر عکس به نور (ISO) نیز به 204.800 می رسد.

سنسور دوم 8 مگاپیکسلی است و توانایی عظیم نمایی 3 برابری اپتیکال، 5 برابری هیبریدی و 30 برابری دیجیتال را دارد. این سنسور همچنین از لرزش گیر اپتیکال نیز بهره می برد تا تصاویر ثبت شده کیفیت بالایی داشته باشند. سیستم لیزری فوکوس هم در دوربین آنر پلی 4 پرو تعبیه شده تا بدین ترتیب فرایند فوکوس اتوماتیک روی سوژه بدون هیچگونه کندی یا اشتباهی صورت گیرد.

دوربین این گوشی توانایی ضبط ویدئوی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را داراست ولی در این وضوح دیگر خبری از لرزش گیر اپتیکال نیست و کاربر باید به AIS (به انگلیسی Artificial Image Stabilization) متوسل گردد که از قابلیت پردازش سیگنال تصاویر کرین 990 قدرت می گیرد.

آنر X10 با قیمت مناسب و پشتیبانی از 5G معرفی گردید

نمایشگر 6.57 اینچی این محصول پنلی از جنس LCD دارد و وضوح تصویر در آن +1080P است. روی بالاترین قسمت این نمایشگر و در سمت چپ، دو حفره وجود دارد که میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. هر دوی این دوربین ها نیز از فوکوس ثابت بهره می برند.

منبع تغذیه آنر پلی 4 پرو یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی است که توسط شارژر سریع 40 واتی نیز شارژ می گردد. از نکات جالب در رابطه با این شارژر، توانایی شارژ کردن گوشی از 0 تا 70 درصد در عرض تنها 30 دقیقه است.

آنر پلی 4 پرو در حال حاضر با رنگ های آبی و مشکی برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است . قیمتی که آنر برای آن در نظر گرفته 2900 یوآن (410 دلار/365 پوند) است که بسیار معقولانه و در واقع کم به نظر می رسد.

با این قیمت، آنر پلی 4 پرو یکی از ارزان ترین گوشی هایی است که به کرین 990 مجهز می گردد. البته آنر V30 هم با قیمت 3300 یوآن در دسته گوشی های ارزان قیمت قرار می گیرد اما پردازنده بکار رفته در آن کمی سریع تر از این مدل است.

رنگ بندی این گوشی به قدری جالب و جذاب است که گویا یک گوشی گیمینگ را در دست دارید. شما عزیزان می توانید تمام تصاویر مربوط به این محصول را در زیر تماشا کنید.

آنر پلی 4

تفاوت بین مدل پرو و استاندارد از همان نمایشگر شروع می گردد. جایی که آنر پلی 6.81 اینچی است و تنها یک دوربین 16 مگاپیکسلی در سمت چپ-بالای نمایشگر آن تعبیه شده. پنل بکار رفته از نوع LCD است که از فناوری IPS و وضوح +1080P بهره می برد.

درست مانند مدل پرو، حسگر اثر انگشت در آنر پلی 4 نیز در بغل گوشی و با کلید پاور ادغام شده که تجربه نشان داده اینگونه حسگرها سرعت بسیار خوبی هم دارند.

روی پنل پشتی، چهار دوربین را می بینیم که عظیمی سنسور اصلی در آن 64 مگاپیکسل است و اندازه سنسور آن نیز مانند مدل پرو به 1/1.7 اینچ می رسد اما آنر آن را به گونه ای تنظیم نموده که صرفا با وضوح بالا عکاسی کند نه اینکه در شب تصاویری بهتر از مدل پرو ثبت کند.

گگرددگی دیافراگم این سنسور f/1.89 است و با فناوری ترکیب پیکسلی، اندازه موثر پیکسل ها به 1.6 میکرومتر می رسد. این یعنی هنوز هم می توان امیدوار بود در تاریکی، آنر پلی 4 تصاویر خوبی ثبت کند اما نه بهتر از مدل پرو یا مساوی با آن.

دوربین بعدی، 8 مگاپیکسلی است و وظیفه ثبت تصاویر فوق عریض را دارد. در کنار آن شاهد حضور یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی مدت پرواز هستیم که برای ثبت تصاویر پرتره به دوربین اصلی یاری می نماید.

دوربین اصلی آنر پلی 4 می تواند در وضوح 4K هم مانند نسخه پرو فیلم برداری کند اما این اتفاق با سرعت 60 فریم بر ثانیه رخ نمی دهد بلکه کاربران تنها می توانند با سرعت 30 فریم بر ثانیه ویدئوهایی با چنین کیفیت ضبط نمایند.

به عنوان قلب تپنده، آنر پلی 4 مدیاتک Dimensity 800 را در خود جای داده که مبتنی بر لیتوگرافی 7 نانومتری است و در دسته کم مصرف ها قرار می گیرد. این پردازنده از 4 هسته عظیم Cortex-A76 و 4 هسته کوچک Cortex-A55 تشکیل شده و یک پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC4 نیز آن را همراهی می نماید.

از نظر سخت افزاری تفاوت زیادی بین این مدل و مدل پرو وجود ندارد اما این گوشی بازار میان رده ها و برادر کوچک تر اما قدرتمندتر آن، بازار بالارده ها را هدف قرار گرفته اند. اگرچه Dimensity 800 یک پردازنده میان رده است اما پشتیبانی از اینترنت 5G نیز در آن وجود دارد.

از قابلیت های جالب آنر پلی 4، محفظه بخار 991 میلی متر مربعی شکل و غول پیکر آن است که با خارج کردن گرما از درون گوشی آن را حین انجام فعالیت های سنگین خنک نگه می دارد.

باتری بکار رفته در این گوشی 4300 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و توسط یک شارژر سریع 22.5 واتی شارژ می گردد. این شارژر نیز می تواند باتری گوشی را در عرض 30 دقیقه از 0 به 70 درصد برساند و ظاهرا تفاوت بین آن و شارژر 40 واتی صرفا مدت زمان نهایی شارژ گوشی است.

هرچند نباید انتظار عملکردی مشابه با شارژر 40 واتی را داشته باشیم اما قبلا هم دیدیم تفاوت بین این دو شارژر آنقدرها نیست که با در اختیار نداشتن مدل 40 واتی چیز زیادی را از دست بدهیم.

این گوشی از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و حتی می توان میزان حافظه آن را را با کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت افزایش داد. قابلیتی که در مدل پرو وجود ندارد. گفتنی است هر دو گوشی از دو سیم کارت به صورت همزمان نیز پشتیبانی می نمایند.

آنر پلی 4 در حال حاضر در رنگ های آبی و مشکی برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است و 2000 یوآن (280 دلار، 250 پوند) قیمت گذاری شده که واقعا فوق العاده است. گفتنی است به زودی، هم مدل استاندارد و هم مدل پرو در رنگ خاصی که در تصویر زیر می بینید راهی بازار خواهند شد.

جالب اینجاست بین مدل استاندارد و پرو فرق خاصی وجود نداشت و حتی در بعضی زمینه ها این آنر پلی 4 بود که بهتر ظاهر شد اما باز هم شاهد قیمت بسیار منصفانه برای هر دو مدل هستیم.

آنر 30 و 30 پرو با دوربین های پریسکوپی و قیمت مناسب معرفی گردیدند

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1050

به "از گوشی های آنر پلی 4 و آنر پلی 4 پرو با قیمت استثنائی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از گوشی های آنر پلی 4 و آنر پلی 4 پرو با قیمت استثنائی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید