7 گوشی مالی آنر که پاییز سال جاری می توانید خریداری کنید

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، شرکت چینی آنر با خارج شدن از زیر سایه هواوی پیشرفت قابل ملاحظه ای در حوزه فراوری گجت های هوشمند به ویژه گوشی های موبایل داشته و در کوشش است تا با عرضه طیف گسترده ای از محصولات از گوشی های هوشمند پرچم دار گرفته تا مالی، با شرکت های بزرگ فناوری در جهان به طور جدی تر به رقابت بپردازد. گوشی های هوشمند این شرکت چینی جدیدترین فناوری های روز جهان را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کاربران قرار می دهند. اگر شما هم از هواداران و علاقه مندان به گوشی های آنر هستید، خبرنگاران را در این مقاله همراهی کنید، چرا که قصد داریم به آنالیز و معرفی 7 گوشی هوشمند مالی آنر در بازار بپردازیم و کار شما را برای انتخاب مناسب ترین گزینه ساده تر کنیم.

7 گوشی مالی آنر که پاییز سال جاری می توانید خریداری کنید

گوشی موبایل آنر مدل X9 5G

اگر در پی یک گوشی هوشمند قیمت مناسب و پرامکانات از آنر هستید، شاید گوشی هوشمند مدل X9 5G بتواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

اگرچه حدود یک سال از زمان عرضه آنر X9 5G به بازار می گذرد، اما این گوشی هوشمند در بازار ایران مورد توجه کاربران بسیار زیادی قرار گرفته و توانسته رضایت بیش از 92 درصد خریدارانش در خبرنگاران را به خود جلب کند.

آنر در این گوشی هوشمند خود از یک نمایشگر بزرگ 6.81 اینچی از جنس LCD IPS استفاده نموده که از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می نماید و محتواهای تصویری را نیز با رزولوشن 1080 در 2388 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد. بعلاوه چگالی تصویر در نمایشگر این گوشی هوشمند به 385 پیکسل بر هر اینچ می رسد و حدود 90 درصد از پنل جلویی را نمایشگر این گوشی دربر گرفته است.

پردازنده شش نانومتری اسنپدراگون 695 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند انجام وظیفه می نماید که دو هسته Kryo 660 Gold در آن با حدبیشتر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز و شش هسته Kryo 660 Silver با حدبیشتر فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز به انجام وظیفه می پردازند. وظیفه پردازش تصاویر در این گوشی نیز بر عهده پردازنده گرافیکی Adreno 619 است که این کار را به خوبی انجام می دهد.

به لطف استفاده از این پردازنده، کاربران برای اجرای اپلیکیشن های سنگین با گرافیک میانه با مشکل خاصی روبرو نخواهند شد. 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی هوشمند قیمت مناسب آنر در نظر گرفته شده که کاربران با توجه به احتیاجشان می توانند از بین آن ها دست به انتخاب بزنند.

در پنل پشتی آنر X9 5G شاهد قرارگیری یک سیستم دوربین سه گانه هستیم که سنسور اصلی آن دقتی 48 مگاپیکسلی دارد و سنسورهای ماکرو و عمق میدان آن نیز با دقت 2 مگاپیکسلی به تصویربرداری می پردازند. دوربین اصلی این گوشی هوشمند مالی آنر قابلیت فیلم برداری 1080P با سرعت 30 فریم بر ثانیه را به کاربران خود ارائه می دهد. بعلاوه نباید دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند را از قلم بیندازیم.

از لحاظ شارژدهی و باتری، این گوشی هوشمند آنر عملکرد میانهی دارد و از یک باتری با ظرفیت 4800 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. اما به لطف پشتیبانی این گوشی از شارژر پرسرعت 66 واتی، کاربران می توانند در عرض حدود نیم ساعت تا 80 درصد باتری این گوشی هوشمند را شارژ نمایند که بسیار عالی محسوب می شود.

سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری Magic UI 4.2 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده و از دیگر مشخصه های این گوشی هوشمند آنر می توان به قابلیت تشخیص چهره دوبعدی، اسکنر اثر انگشت ادغام شده با فریم جانبی، پشتیبانی از دو سیم کارت فیزیکی، پشتیبانی از Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1 و GPS اشاره نمود.

گوشی موبایل آنر مدل X9a

گوشی X9a، یکی دیگر از گزینه های خوش قیمت و بسیار کاربردی آنر در بازار است که به لطف طراحی بسیار مجذوب کننده و منحصر به فردی که دارد، محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران پیدا نموده است.

این گوشی هوشمند آنر که اوایل سال 2023 راهی بازار شده، مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس AMOLED است که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و محتواهای ویدیویی را با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل برای کاربران به نمایش می گذارد.

به قابلیت های بسیار خوب نمایشگر این گوشی هوشمند باید پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتزی، حدبیشتر روشنایی تصویر 800 نیت و نسبت پنل به بدنه 89.9٪ اشاره کنیم. بعلاوه نمایشگر این گوشی در برابر ضربات وارد شده می تواند مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد.

سیستم عامل اندروید 12 به همراه رابط کاربری Magic UI 6.1 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند باکیفیت آنر تعبیه شده که حداقل دو و سه سال به روزرسانی های نرم افزاری و امنیتی را دریافت می نماید.

قلب تپنده این گوشی هوشمند آنر پردازنده اسنپدراگون 695 است که 2 هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس 2.2 و 6 هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز دارد. بعلاوه نباید پردازنده گرافیکی Adreno 619 این گوشی هوشمند را از قلم بیندازیم.

اگرچه این گوشی هوشمند از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی نمی نماید، اما آنر دو گزینه 128 و 256 گیگابایتی را برای حافظه داخلی و دو گزینه 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم را برای این گوشی در نظر گرفته تا کاربران با توجه به احتیاج خود دست به انتخاب بزنند.

آنر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند مجذوب کننده خود از یک سیستم دوربین سه گانه با طراحی خاص استفاده نموده به طور کلی عملکرد بسیار مناسبی را به کاربران ارائه می دهند.

اول از همه باید به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی این گوشی اشاره کنیم که توانایی ضبط ویدیو با حدبیشتر کیفیت 1080P و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. بعلاوه دوربین اصلی این گوشی از لرزشگیر اپتیکال استفاده نمی نماید.

یک سنسور 5 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار سنسور اصلی این گوشی به چشم می خورند. حفره نمایشگر نیز میزبان یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که عکس های باکیفیتی را به ثبت می رساند. اسپیکر استفاده شده در این گوشی از نوع مونو است و کیفیت خیلی معمولی دارد.

یک باتری پرظرفیت 5100 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند خوش قیمت آنر در نظر گرفته شده که با شارژر پرسرعت 40 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و به راحتی 2 روز کاربر را همراهی کند. بعلاوه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده که سرعت قابل قبولی را به کاربران ارائه می دهد.

گوشی موبایل آنر مدل 90 Lite

اگر در پی یک گوشی هوشمند مالی آنر هستید که برای انجام عکاسی بتواند شما را به خوبی همراهی کند، گوشی هوشمند آنر 90 Lite گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب می شود.

این گوشی مالی آنر که حدود چند ماهی از زمان عرضه آن به بازار می گذرد، از یک نمایشگر 6.67 اینچی از جنس IPS LCD بهره می برد که قادر است محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2388 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد.

به قابلیت های خوب نمایشگر این گوشی مالی آنر باید پشتیبانی از رفرش ریت 90 هرتزی، چگالی تصویر 391 پیکسل بر اینچ و نسبت تصویر به بدنه 89.6 درصدی را نیز اضافه کنیم که ارزش خرید آن را بالا می برند.

گوشی هوشمند آنر 90 Lite از پردازنده هفت نانومتری Dimensity 6020 مدیاتک به عنوان قلب تپنده بهره می برد که دو هسته Cortex-A76 با حدبیشتر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با حدبیشتر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز دارد. پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 نیز در این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می پردازد.

به طور کلی، این پردازنده توانایی ارائه عملکرد خوبی در اجرای بازی های سنگین مثل کال آف دیوتی موبایل و آسفالت 9 را دارد، اما پیشنهاد می کنیم برای اجرای چنین بازی هایی، تنظیمات گرافیکی بازی را روی حالت low قرار دهید تا عملکرد روان و بدون لگی را از آن شاهد باشید.

256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه ی رم نیز برای این گوشی هوشمند مالی آنر در نظر گرفته شده تا کاربران فضای کافی برای نصب اپ های دلخواهشان در اختیار داشته باشند.

گل سرسبد ویژگی های این گوشی هوشمند مالی آنر به سیستم دوربین آن مربوط می شود؛ جایی که آنر از یک سنسور 100 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در این گوشی استفاده نموده که عملکرد بسیار خوبی در نور روز دارد و رنگ ها هم به واقعیت بسیار نزدیک هستند.

در کنار این سنسور اصلی، باید به سنسور اولترا واید 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز اشاره کنیم که همچون بیشتر گوشی های مالی، جنبه تزئینی دارند. روی حفره نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته که برای برقراری تماس های ویدیویی عملکرد مناسبی دارد.

سنسور اصلی این گوشی هوشمند مالی آنر قادر است با کیفیت 1080P به فیلم برداری بپردازد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده این گوشی هم به ازای هر بار شارژ صد درصدی توانایی ارائه زمان آماده به کار کمی بیشتر از یک روز را دارد.

سیستم عامل اندروید 13 به همراه رابط کاربری Magic UI 7.1 روی این گوشی به صورت پیش فرض نصب شده و از حسگر اثر انگشت جانبی نیز پشتیبانی می نماید.

گوشی موبایل آنر مدل X8a

مدل X8a، یکی دیگر از گوشی های مالی دوربین محور آنر است که اخیراً وارد بازار ایران شده و نسبت به قیمتی که دارد، ویژگی های خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

طراحی این گوشی بسیار مجذوب کننده است و در نگاه اول شاید بسیاری از کاربران را به یاد طراحی گوشی های آیفون بیندازد. طبیعتاً این موضوع به چیدمان دوربین ها برمی شود و حتی آنر فلش را هم مانند یک سنسور در ماژول دوربین این گوشی هوشمند تعبیه نموده است.

این گوشی هوشمند مالی آنر مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی از جنس IPS LCD است که از رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی می نماید و محتواهای تصویری را با رزولوشن 1080 در 2340 به کاربران ارائه می نماید. این نمایشگر حاشیه های بسیار باریکی دارد و همین یکی از نقاط قوت آن به عنوان یک گوشی مالی محسوب می شود. اما روشنایی نمایشگر آن چندان زیاد نیست.

آنر از تراشه 12 نانومتری هلیو G88 مدیاتک به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند مالی استفاده نموده که قدرتمندترین هسته های آن با حدبیشتر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز به انجام وظیفه می پردازند. این تراشه با پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 همراه شده که به طور کلی برای انجام کارهای روزمره به خوبی می تواند شما را همراهی کند.

اما برای اهداف گیمینگ، خیلی نمی توانید روی آن حساب باز کنید و مجبور به اجرای بازی ها و اپ های سنگین با گرافیک Low خواهید بود. حافظه داخلی این گوشی هوشمند مالی آنر صرفاً به 128 گیگابایت محدود شده، اما کاربران می توانند از بین 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم آن دست به انتخاب بزنند.

یک سیستم دوربین سه گانه درون یک ماژول دوربین مربعی شکل در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده که همچون گوشی 90 Lite مجهز به سنسور اصلی 100 مگاپیکسلی است. عکس های ثبت شده با این دوربین، جزئیات بسیار زیادی دارند و از نظر گستره دینامیکی هم با عملکرد بسیار مناسبی روبرو هستیم.

در کنار این سنسور نباید، دوربین های 5 و 2 مگاپیکسلی اولترا واید و ماکروی این گوشی هوشمند را از قلم بیندازیم. بعلاوه سنسور اصلی این گوشی قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 1080P است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی مالی نیز عملکرد معمولی از خود به نمایش می گذارد.

آنر به عنوان منبع تغذیه این گوشی از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده که از سرعت شارژ 22.5 وات پشتیبانی می نماید و در عرض نیم ساعت می تواند حدود 50 درصد گوشی را شارژ کند. باتری این گوشی در صورت استفاده سنگین، تقریبا یک روز کامل کاربر را همراهی می نماید.

گوشی موبایل آنر مدل X7a

اگر به هنگام خرید یک گوشی هوشمند، مقدار شارژدهی آن برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، احتمالاً می توانید روی گوشی مالی آنر X7a روی این زمینه به طور ویژه حساب باز کنید.

آنر X7a که حدود چند ماه پیش در اختیار کاربران قرار گرفته، یک گوشی مالی مجهز به یک نمایشگر 6.75 اینچی از جنس TFT LCD است که از حدبیشتر رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی می نماید و حدبیشتر روشنایی نمایشگر آن نیز به 400 نیت می رسد. این نمایشگر بعلاوه محتواهای تصویری را با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل به کاربران ارائه می دهد.

فریم و پنل پشتی این گوشی از جنس پلاستیک باکیفیت است و از سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 6.1 به صورت پیش فرض بهره می برد. آنر برای این گوشی مالی نو خود از پردازنده 12 نانومتری هلیو G37 مدیاتک MT6765H استفاده نموده که به همراه پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 به انجام وظیفه می پردازند.

این تراشه برای انجام کارهای سبک می تواند انتظارات را برآورده کند، اما برای پردازش های سنگین نمی تواند کار خاصی انجام دهد. 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که کاربران می توانند متناسب با احتیاج خود دست به انتخاب بزنند. بعلاوه این گوشی از کارت حافظه SD نیز پشتیبانی می نماید.

دوربین 50 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی این گوشی در نظر گرفته شده که در کنار آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز دیده می شوند. در شرایط نوری مناسب، می توانید عکس های نسبتا قابل قبولی با این دوربین ها ثبت کنید. دوربین سلفی این گوشی نیز دقتی 8 مگاپیکسلی دارد.

گل سرسبد ویژگی های این محصول به باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی آن مربوط می شود که قادر است تقریبا 3 روز شما را همراهی کند. بعلاوه نباید پشتیبانی از سرعت شارژ 22.5 واتی این محصول را از قلم بیندازیم که در عرض حدود دو ساعت گوشی را فول شارژ می نماید.

گوشی موبایل آنر مدل 8X

یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های آنر در بازار، مدل X8 است که نسبت به هزینه ای که برای خرید آن می پردازید، عملکرد خوبی را به کاربران ارائه می دهد و توانسته رضایت بیش از 92 درصد خریدارانش در خبرنگاران را به دست آورد.

این گوشی هوشمند مالی آنر نمایشگری 6.5 اینچی از جنس LCD IPS دارد که از رزولوشن تصویر 1080 در 2340 پیکسل پشتیبانی می نماید رفرش ریت آن به 90 هرتز می رسد.

آنر مدل 8X، از معدود گوشی های مالی این شرکت است که از گوریلا گلس کورنینگ 3 به عنوان محافظ نمایشگر بهره می برد. چگالی تصویر این نمایشگر نیز به نرخ 397 پیکسل بر هر اینچ می رسد که از کیفیت بسیار خوب این پنل خبر می دهد.

پردازنده 12 نانومتری Kirin 710 به عنوان قلب تپنده در این گوشی هوشمند مالی مورد استفاده قرار گرفته که قدرتمندترین هسته های آن با حدبیشتر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز به انجام وظیفه می پردازند. پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 در کنار این تراشه قرار گرفته است.

به طور کلی، این تراشه به خوبی از پس انجام کارهای روزمره بر می آید اما برای استفاده های سنگین نمی تواند گزینه مناسبی باشد. 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که از کارت حافظه میکرو SD نیز پشتیبانی می نماید.

سیستم دوربین دوگانه این گوشی متشکل از سنسور 20 مگاپیکسلی اصلی و عمق میدان 2 مگاپیکسلی است که در این بازه قیمتی کیفیت مناسبی دارند. بعلاوه دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلم برداری 1080P با سرعت 60 فریم بر ثانیه را به کاربران ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی های این گوشی آنر می توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3750 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ 10 وات اشاره نمود.

گوشی موبایل آنر مدل X6

آنر مدل X6، پرفروش ترین گوشی مالی آنر در فروشگاه خبرنگاران ست که می توانید با بودجه کم (در حد 5 میلیون تومان) نسخه با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن را بخرید.

این گوشی هوشمند مالی مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD است که وضوح تصویر 720×1600 پیکسل را به نمایش می گذارد و از رفرش ریت 60 هرتزی، تراکم پیکسلی 270 پیکسل بر اینچ و نسبت تصویر 20:9 پشتیبانی می نماید.

قلب تپنده این گوشی هوشمند پردازنده 12 نانومتری هلیو G25 مدیاتک است که به خوبی می تواند از پس انجام کارهای روزمره شما بدون هیچ مسئله ای بر بیاید.

در کنار این تراشه هشت هسته ای، پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 قرار گرفته که به انجام وظیفه می پردازد. آنر روی قاب پشتی این گوشی سه دوربین شامل 50 مگاپیکسلی اصلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان تعبیه نموده است.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند مالی آنر دقتی 5 مگاپیکسلی دارد و باتری آن نیز با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی می تواند شارژدهی دو روزه را در استفاده های عادی به کاربران ارائه دهد. از دیگر ویژگی های آنر مدل X6 باید به سیستم عامل اندروید 12، حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از سرعت شارژ 10 واتی اشاره نمود.

سخن پایانی

آنر در بازار گوشی های هوشمند، محصولات قیمت مناسب و مالی بسیار باکیفیتی دارد که کاربران با توجه به بودجه و احتیاج خود می توانند از بین آن ها، دست به انتخاب بزنند. در این مقاله، به آنالیز و معرفی 7 گوشی هوشمند مالی و باکیفیت آنر پرداختیم.

آیا شما تجربه استفاده از گوشی های هوشمند آنر را دارید؟ بی صبرانه منتظر خواندن نظرات و تجربیات شما در این رابطه هستیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مهر 1402 بروزرسانی: 11 مهر 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2295

به "7 گوشی مالی آنر که پاییز سال جاری می توانید خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 گوشی مالی آنر که پاییز سال جاری می توانید خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید