اسکوتر برقی سه چرخ و عجیب هوندا!

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به نظر می رسد غول خودروسازی هوندا موتورز میخواهد یک اسکوتر برقی سه چرخ را در سه ماهه چهارم سال 2022 به بازار عرضه کند.

اسکوتر برقی سه چرخ و عجیب هوندا!

به گزارش خبرنگاران، معرفی این اسکوتر پس از تشکیل شرکت Striemo، دومین شرکت ابتکاری نو هوندا اتفاق خواهد افتاد. این شرکت بر ارائه تجربیات و محصولات منحصر به فرد متمرکز شده است. شرکت Striemo به عنوان اولین محصول خود، یک وسیله نقلیه منحصر به فرد و تمام الکتریکی به نام خود این شرکت یعنی Striemo را معرفی خواهد نمود.

این سه چرخ کوچک عجیب و غریب از یک فناوری غیرعادی برای یاری به تعادل برخوردار است که امکان سواری پایدار را برای کاربران خود فراهم می نماید. ساختار و پایداری این اسکوتر، حفظ تعادل را برای شخصی که سوار آن شده آسانتر می نماید. جزئیات این فناوری هنوز بطور دقیق تعیین نیست. اما به نظر می رسد شبیه بعضی از آن ابزار های خود-متعادل کننده نوی است که اخیراً در دنیای موتورسیکلت های برقی شاهد آنها بوده ایم.

به گفته هوندا، این مکانیسم به اصطلاح خود متعادل کننده به عنوان یک عنصر حیاتی در ساختار اسکوتر عمل می نماید و بدون توجه به سرعت حرکت اسکوتر، سوارکار را ثابت نگه می دارد. حداکثر سرعت این اسکوتر 25 کیلومتر بر ساعت است و با یک بار شارژ برد 30 کیلومتر را ارائه می دهد. این شرکت می گوید ماژول خود متعادل کننده برای میزان گیری مرکز ثقل اسکوتر در یک دهم میلی متر ساخته شده است و احتمالا از بعضی فناوری های بردار گشتاور برای حفظ ثبات نیز استفاده می نماید.

یوتارو موری مدیر عامل شرکت Striemo می گوید این اسکوتر الکترونیکی نو وسیله نقلیه منحصر به فردی را ارائه می دهد. او امیدوار است بتواند Striemo را به یکی از اسکوتر های الکترونیکی رایج تبدیل کند. Striemo تا انتها سال در ژاپن و پس از آن در بازار های جهانی عرضه خواهد شد. هنوز جزئیاتی در مورد قیمت و جزئیات دقیق این اسکوتر عجیب ارائه نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2097

به "اسکوتر برقی سه چرخ و عجیب هوندا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوتر برقی سه چرخ و عجیب هوندا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید