اپل در آیفون 13 ممکن است از طراحی آیفون های قدیمی استفاده کند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، با وجود اینکه اپل در آیفون های 12 جدید طراحی ظاهری را که به مدت 3 سال از آن در آیفون ها استفاده می کرد، تغییر داد و این گوشی های دارای تغییرات ظاهری قابل توجهی بودند، اما این آیفون های جدید هنوز هم دارای نمایشگر دارای ناچ هستند که اپل اولین بار از آن در آیفون X استفاده نموده بود.

اپل در آیفون 13 ممکن است از طراحی آیفون های قدیمی استفاده کند

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

نگاهی به گوشی های اندرویدی فراوری شده در این سال ها نشان می دهد که سازندگان گوشی های اندرویدی رفته رفته استفاده از ناچ در گوشی های خود را کاهش داده اند و نمایشگر های داری ناچ را با نمایشگر های دارای حفره که محل قرارگیری دوربین جلویی است، جایگزین نموده اند.

همچنین بعضی از سازندگان گوشی های اندرویدی پیروز شده اند که با انجام کارهایی مانند استفاده از دوربین سلفی بالا جهنده یا قرار گرفته در زیر نمایشگر، گوشی هایی را با نمایشگر هایی بدون ناچ و حفره فراوری نمایند.

بعد از رخ دادن این اتفاق ها در دنیای گوشی ها هوشمند، گزارش های منتشر شده اند که نشان می دهند نام نسل بعدی آیفون به جای آیفون 13 آیفون 12S خواهد بود و اپل دیگر از نمایشگری دارای ناچ در آن استفاده نخواهد نمود و این شرکت بالاخره ناچ نمایشگر را حذف خواهد نمود.

این گزارش جدید که توسط یکی از افشانمایندگان اطلاعات به نام Mauri QHD در توییتر منتشر شده است، نشان می دهد که یکی از نمونه های اولیه آیفون 13 فراوری شده توسط اپل دارای ناچ در نمایشگر خود نیست. البته باید بگوییم که رخ دادن این اتفاق خبر خوبی نیست، چون به نظر می رسد که نمایشگر این آیفون در مقایسه با آیفون 12 کنونی دارای حاشیه های بیشتری است.

آیا رخ دادن این اتفاق به این معنا است که آیفون 12S بعدی به جای ناچ دارای حاشیه بزرگی در بالای نمایشگر خود است؟ بدون شک احتمال رخ دادن این اتفاق بسیار کم است چون بسیاری از منابع قابل اعتماد تا به امروز ادعا نموده اند که اپل در نسل بعدی آیفون تغییرات زیادی را در طراحی ظاهری ایجاد نخواهد نمود.

گزارش هایی که تا به امروز منتشر شده اند نشان می دهند که به احتمال زیاد آیفون های بعدی دارای ناچ باریک تری در مقایسه با مدل ها کنونی خواهند بود. این اطلاعات نشان می دهند که ناچ استفاده شده در نسل بعدی آیفون، تنها دارای ارتفاع کمتری است و اپل تغییری را در عرض این ناچ ایجاد نخواهد نمود.

همچنین گزارش هایی منتشر شده اند که نشان می دهند به احتمال زیاد آیفون های بعدی در مقایسه با آیفون 12 کنونی بدنه ضخیم تری را خواهند داشت که به احتمال زیاد انجام این کار باعث خواهد شد که فضای داخلی این آیفون ها برای استفاده از باتری بزرگتر در آن ها افزایش پیدا کند.

همان گونه که معین است اپل تا ماه سپتامبر (شهریور) از آیفون های 12S یا آیفون های 13 رونمایی نخواهد نمود، پس این احتمال وجود دارد که اپل هنوز در حال آنالیز طراحی های ظاهری مختلف برای این گوشی باشد. غیر ممکن است که اپل دوباره از نمایشگر دارای حاشیه های زیاد در آیفون بعدی استفاده کند.

  • آیفون 13 ممکن است سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اپتیکال داشته باشد

در سال 2017 اپل در کنار رونمایی از آیفون X از آیفون 8 هم به عنوان گوشی پرچم دار جدید خود با نمایشگر دارای حاشیه های بسیار در بالا و پایین آن رونمایی کرد. با وجود اینکه طراحی ظاهری آیفون SE 2020 هم مشابه گوشی های پرچم دار اپل نیست اما باید بگوییم که این گوشی در واقع یک آیفون مقرون به صرفه است که این شرکت فراوری می نماید.

آیا نمونه اولیه آیفون 12S می تواند نشان دهنده موضوع دیگری باشد؟ با وجود اینکه نمی توان به صورت قطعی گفت ولی ممکن است که این نمونه اولیه بدون ناچ دارای دوربینی در زیر نمایشگر خود باشد. پتنت های ثبت شده توسط اپل نشان می دهند که این شرکت میخواهد سنسور هایی را در زیر نمایشگر قرار دهد تا ناچ نمایشگر آیفون را حذف کند.

همچنین یکی دیگر از افشانمایندگان اپل به نام Ice Universe در گذشته مدعی شده بود که در سال 2021 ناچ آیفون ها از بین خواهد رفت و کاربران هیچ اثری از ناچ را در نمایشگر آیفون مشاهده نخواهند کرد.

همچنین گزارش های بسیار زیادی منتشر شده اند که ادعا می نمایند آیفون بعدی دارای قابلیت تشخیص اثر انگشت Touch ID در زیر نمایشگر خود است. البته به نظر نمی رسد که اپل قصد داشته باشد قابلیت Face ID را حذف کند از آن در زمینه هایی مانند واقعیت افزوده و عکاسی استفاده خواهد نمود.

  • آیفون 13 پرو نمایشگر 120 هرتز LTPO OLED ساخت سامسونگ خواهد داشت

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1475

به "اپل در آیفون 13 ممکن است از طراحی آیفون های قدیمی استفاده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در آیفون 13 ممکن است از طراحی آیفون های قدیمی استفاده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید