ایجاد 5 هزار و 200 فرصت شغلی نو برای مددجویان زنجانی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بر ایجاد اشتغال و درآمد باثبات برای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت تأکید کرد.

ایجاد 5 هزار و 200 فرصت شغلی نو برای مددجویان زنجانی

صالحی گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد در توانمندسازی و ایجاد اشتغال باثبات برای خانواده های تحت حمایت با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی است.

او با اشاره به اینکه کمیته امداد استان زنجان ایجاد اشتغال ودرآمد با ثبات را در اولویت برنامه های خود قرارداده است، گفت: امسال پنج هزار و 200 فرصت شغلی تازه با سرمایه گذاری بیش از 149 میلیارد و 500 میلیون تومان برای خانواده های تحت حمایت ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه بااشاره به اینکه مهمترین محور در زمینه سازی برای توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده های تحت حمایت، فراهم کردن فرصت های شغلی مناسب برای جامعه هدف و ورود آنان به فضای کسب و کار و تولید است، گفت: بر همین اساس اشتغالزایی برای جامعه هدف در بعد فردی موجب عزت بخشی و تکریم اقشار نیازمند و در بعد اجتماعی نیزکمک به رونق تولید و اقتصاد کشورو کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام می شود.

صالحی گفت: حمایت های فکری و فرهنگی و زمینه سازی برای کسب آموزش و مهارت لازم جهت پرداخت تسهیلات اشتغال از اهداف اصلی این نهاد در زمینه توانمندسازی آن ها است.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2053

به "ایجاد 5 هزار و 200 فرصت شغلی نو برای مددجویان زنجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 5 هزار و 200 فرصت شغلی نو برای مددجویان زنجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید