با این کارها همسرتان تا ابد عاشق شما می ماند!

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، چکار کنم شوهرم عاشقم گردد؟ چکار کنم شوهرم مرا دوست داشته باشد؟ چگونه شوهر خود را جذب کنم؟

با این کارها همسرتان تا ابد عاشق شما می ماند!

عشق خریدنی نیست، فروختنی هم نمی تواند باشد. پس نمی توان کسی را به راحتی عاشق کرد. همسر شما باید عشق واقعی شما باشد تا بتواند عاشق شما بماند. همسر عاشق داشتن احتیاج به ایجاد محبت و علاقه واقعی است. محبوبیت یک امر مادرزادی و ارثی نیست. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان رازهای محبوب شدن برای همسر می پردازیم.

رازهای محبوب شدن برای همسر

در ادامه به شما یاد می دهیم چگونه پایه های زندگی خود را از ابتدا محکم بچینید که دیوارتان تا ثریا کج نرود.

به شریک خود حس امنیت بدهید

همه همسران احتیاج دارند در زندگی احساس امنیت نمایند و در صورتی جذب طرف مقابل می شوند که چنین احساسی را به آن ها بدهند. خود شما هم دوست دارید در لحظه ای که سکوت نموده اید و در لاک خودتان فرو رفته اید، همسرتان کنارتان بنشیند و در خصوص حسی که در این لحظه دارید، با شما حرف بزند.

بیشتر افراد دوست دارند، شرایطی امن داشته باشند تا بتوانند نگرانی ها و استرس های خود را بیرون بریزند. راه پیدا کردن محبوبیت در دل همسر این است که به طرف مقابل نشان دهید می توانید این فضای امن را برایش مهیا کنید.

احترام گذاشتن به آزادی از رازهای محبوب شدن برای همسر

در دوران نامزدی و آشنایی به او نشان دهید که شما هیچ نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار ثابت می شود که شما او را همان طور که هست، قبول دارید. با این کار به او حس آزادی می دهید. اصلا برای طرف مقابل محدودیت ایجاد نکنید. افراد از محدود شدن متنفر هستند بنابراین محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما پیدا می نماید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این روابط هرگز به ازدواج ختم نمی شود سر بزنید.

به او احساس حمایت بدهید

بیشتر افراد در مواقع سختی به یک پشتیبان احتیاج دارند. در صورتی که شما برای طرف مقابل نقش یک حامی را داشته باشید برایش رضایت بخش است و حس خوبی به او منتقل می کنید. نباید در برابر او بی تفاوت باشید پس از هرگونه کمکی دریغ نکنید. بعلاوه به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید.

به او نگاه کنید

دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر هستند، 75 درصد از زمانی را که مصاحبه می نمایند، به یکدیگر نگاه می نمایند و هنگامی که فرد ناخوانده ای میان صحبت شان وارد می شود، آهسته تر روی از یکدیگر برمی گردانند.

دادن حس خوب از رازهای محبوب شدن برای همسر

تا آنجا که برایتان مقدور است از تشویق طرف مقابل خودداری نکنید چون وقتی او را نسبت به خودش خوش بین می کنید او به شما نیز خوشبین می شود.

روشن تر بگوییم وقتی که مرتب از دیگران انتقاد کنید بالاخره به جایی می رسید که آن ها را نسبت به خودشان بدبین می کنید و این بدبینی پایان به خود شما باز می شود و به محبوبیت شما لطمه می زند. این طبیعت بشر است که از آدمی که به شدت از او انتقاد کند، خوشش نمی آید.

برای ابراز محبت به شوهرتان پیش قدم شوید

مهربان باشید، محبت کنید. همه مردها مهربانی را دوست دارند. شاید فکر کنید مردی با ظاهر خشن و زبانی تند و تیز که بلد نیست کلام محبت آمیزی بگوید دوست ندارد کلام مهربانانه بشنود و مهربانی ببیند اما اشتباه نکنید، تمام مردها احتیاجمند محبت و مهربانی همسرشان هستند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با همسر حسود چگونه رفتار کنیم؟ را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2220

به "با این کارها همسرتان تا ابد عاشق شما می ماند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این کارها همسرتان تا ابد عاشق شما می ماند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید