بدترین شرکت های هواپیمایی جهان از نظر خدمات حین پرواز (بخش اول)

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، شرکت های هواپیمایی جهان خدمات گوناگونی را برای رضایت مشتریان خود ارائه می دهند و در این زمینه همه ایرلاین ها عملکرد قابل قبولی ندارند.

بدترین شرکت های هواپیمایی جهان از نظر خدمات حین پرواز (بخش اول)

هیچ چیز بدتر از یک مهماندار بداخلاق در ورودی سوارشدن به هواپیما یا کارشناس رسیدگی به شکایات نمی تواند سفر را به کام مسافران تلخ کند؛ به ویژه زمانی که مجبور هستید پروازی طولانی و خسته نماینده را تجربه کنید، خدمات حین پرواز اهمیت دوچندانی پیدا می کند.

خدمات حین پرواز فقط مربوط به کیفیت غذا یا فضای جای پای جلوی جایگاه ها نیست. کیفیت این خدمات به انتخاب های در دسترس سرگرمی، سطح راحتی و نوع رفتار خدمه پرواز نیز بستگی دارد. وقتی این خدمات بد باشند سفر می تواند بسیار زجرآور شود.

چه زمانی که خدمه به شما در تنظیم مانیتور جلویی تان کمک نمایند، یا با یک لبخند به شما نوشیدنی تعارف نمایند و چه زمانی که بسته بادام زمینی که هنوز تمام نشده را از دست مسافر بگیرند یا با ارابه غذا از روی پایتان رد شوند، درهرحال شما با آن ها ساعت ها در پرواز محبوس هستید. در بهترین پرواز ها شما به جایگاه خود تکیه داده و درحالی که از خوراکی های ارائه شده لذت می برید، یکی از تازه ترین فیلم ها را باکیفیت HD تماشا می کنید. البته ممکن است شما در پروازی به اجبار برای تماشای یک فیلم بی کیفیت از سال 1977 گیر افتاده اید یا درحال التماس کردن به مهمانداران برای یک لیوان آب هستید.

تعدادی از شرکت های هواپیمایی که در ممیزی سالیانه annual Worlds Best Awards کمترین امتیاز ها را برای خدمات پروازی ضعیف و برخورد کادر پرواز دریافت کرده اند.

طبق گفته یکی از مسافران هواپیمایی دلتا :

پرواز دیگر یک لذت یا ماجراجویی نیست. سفر هوایی تبدیل به یک کار سخت و طاقت فرسا شده است.

20. هواپیمایی برلین: بخش پرواز های بین المللی

  • امتیاز: 72,558

این شرکت پرواز های ارزان قیمت به مسافران خدماتی می دهد که توقع دارند: یک بلیط ارزان با خدمات ساده و اولیه.

طبق مشاهدات یکی از رای دهندگان:

آن ها اصرار دارند مردم را مثل سوسیس در هواپیما جای دهند!

این موضوع و البته رفتار نه چندان محبت آمیز کادر پرواز باعث شده اند تا هواپیمایی برلین در لیست بدترین ارائه نمایندگان خدمات پروازی قرار بگیرد.

19: TAM؛ بخش پرواز های بین المللی

  • امتیاز: 72,147

در حالی که به دلیل ادغام با LAN چیزی از عمر حضور هواپیمایی برزیل در آسمان باقی نمانده است، بازماندگان این شرکت هنوز نمی توانند مشتری ها را تحت تأثیر قرار دهند. طبق گفته Skytrax ( که یک سایت بررسی و رتبه بندی شرکت های هواپیمایی است)، چند تن از مسافران ناراضی وقتی می خواستند سوار هواپیما شوند، با خدمه پروازی روبرو می شوند که جایگاه زیرپایی دار آن ها را تصرف کرده بودند!

به نظر می رسید خدمه پرواز وقتی فهمیدند ما آن جایگاه ها را رزرو کرده ایم و مجبور به جابجایی هستند، ناراحت شدند!

کترینگ این ایرلاین نیز از کیفیتی بسیار پایینی برخوردار است؛

در ابتدای پرواز یک کلوچه پنیر کوچک پخش می شود و در ادامه سفر هیچ اثری از مهمانداران نخواهید یافت.

18. هواپیمایی مکزیکو؛ بخش پرواز های بین المللی

  • امتیاز: 71,733

یکی از مسافران عصبانی می گوید:

شرکت هواپیمایی مکزیکو بدترین خدمات را دارد و بهتر است تعطیل شود! ما اینقدر هم سخت نمی گیریم ولی شاید بخواهیم شرکت فکری جدی بر روی ارتقاء انتخاب های سرگرمی بکند.

مسافر دیگری نیز چنین نقل می کند که:

نمایشگرهای باز شونده حتی یک بار هم در طول پرواز بین مکزیکو تا نیواورلئان باز نشدند.

17. وست جت؛ بخش پرواز های بین المللی

  • امتیاز: 70,870

شاید شرکت خدمات پرواز ارزان کانادایی به دلیل هدایای کوچک خیریه (معجزه کوچک) که مهمانداران در زمان تعطیلات به پخش آن ها متعهد هستند معروف باشد، اما با تمام شدن فصل تعطیلات، معروفیت این شرکت نیز افول می کند. کادر پرواز کمکی به امتیاز گرفتن شرکت نمی نمایند.

یکی از کارشناسان اسکای ترکس (SkyTrax) می گوید:

ما درحالی که بارها از طریق تمامی خدمه شرکت نادیده گرفته شده بودیم ، برای 10 دقیقه در کانتر منتظر خدمات ماندیم.

وقتی که وی بالاخره توجه مهماندار را جلب می کند، اوضاع بهتر نمی شود:

من از نحوه ای که با ما رفتار و صحبت شد ناراحت هستم. نمی دانم چقدر سخت است وقتی سوالی می پرسیم، یک پاسخ مهربانانه دریافت کنیم.

16. هواپیمایی چین؛ بخش پرواز های بین المللی

  • امتیاز: 69,524

رفتار سرد و بی ادبانه دلیل اصلی امتیاز پایین شرکت هواپیمایی چین در جدول ما محسوب می شود. یکی از کارشناسان در این رابطه چنین گفته است:

رفتار بسیار تند است، خدمه به ندرت لبخند می زنند، به نظر محبت آمیز نمی رسند و در دسترس نیستند.

دیگر افراد می گویند که خدمات سرگرمی روز به روز جذابیت خود را از دست می دهند و حتی بردن غذای خودتان به هواپیما ایده ای خردمندانه است!

15. هواپیمایی دلتا؛ بخش پرواز های داخلی

  • امتیاز: 69,034

یکی از مسافران ناراضی مدعی است:

هواپیمایی دلتا شکنجه را به سفر بازگردانده است!

شکایات شامل طیف وسیعی از خدمات می شوند؛ از سیستم سرگرمی قدیمی گرفته تا رفتار خشک و سرد مهمانداران. یکی از مسافران معتقد است:

خدمات بد بود چون خدماتی نبود! هیچ جایی نمی شد خدمه پرواز را دید.

14. هواپیمایی ایبریا؛ بخش پرواز های بین المللی

  • امتیاز: 68,468

ایرلاین رده بالای اسپانیایی شاید مسافران را خوب سرگرم کند (هواپیما های A340 و A600 این شرکت حتی دوربین متصل به دم هواپیما دارند تا به صورت زنده تصویر پرواز را نمایش دهند) اما رفتار نامناسب و غیرمحبت آمیز کادر پرواز به قیمت کاهش جدی امتیاز این شرکت تمام شده است.

13. هواپیمایی سان کانتری؛ بخش پرواز های داخلی

  • امتیاز: 68,333

لازم است خدمه پشتیبان پرواز شرکت تلفن های همراه خود را کنار گذاشته و به مسافران توجه بیشتری داشته باشند.

این ها گفته های یک مسافر در ممیزی (WBA) بود.

متاسفانه تنها افرادی که ارتباطشان وصل بود، خدمه بودند. مگر برای سرنشینان (First class)، مسافران مجبور بودند برای هر نوع سرگرمی حین پرواز که می خواستند، مبلغی پول پرداخت نمایند. حتی می توانستید تبلت های کرایه ای در آنجا بیابید!

12. TAP پرتقال؛ بخش پرواز های بین المللی

  • امتیاز: 67,407

یک مسافر فرانسوی می گوید:

یک معامله خوب که یک معامله بد از آب درآمد!

بلیط ارزانی که او خریده بود برایش یک سیستم سرگرمی باستانی که فقط فیلم های قدیمی پخش می کند به ارمغان آورده بود و البته خدمه شلخته و ناکارآمد!

وی اضافه می کند:

سرویس بسیار ضعیف بود.

11. آلیتالیا؛ بخش پرواز های بین المللی

  • امتیاز: 66و591

شاید این هواپیمایی ایتالیایی رتبه تاسف بار یک را به دست نیاورده باشد، اما یکی از مسافران معتقد است خدمات این ایرلاین در همین حد ضعیف بود. وی مدعی است:

بدترین خدمات کابین اقتصادی که تابه حال دیده و تجربه کرده ام. خدمه تقریباً غذا را پرت می کردند و زباله ها را می ربودند! آن ها حتی یک بار هم در کل کابین قهوه ارائه نکردند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی را دارید، با استفاده از موتور جستجوی پرواز خبرنگاران می توانید بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده های معتبر خریداری کنید.

منبع: کجارو / quickenloans.com / travelandleisure.com
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1998

به "بدترین شرکت های هواپیمایی جهان از نظر خدمات حین پرواز (بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین شرکت های هواپیمایی جهان از نظر خدمات حین پرواز (بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید