تازه ترین خبر درباره قیمت نهایی شاهین

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران:قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: قیمت نهائی محصول جدید گروه خودروسازی سایپا هنوز نهائی نشده و مبلغ پیش پرداخت برای ثبت نام شاهین، به صورت علی الحساب است.

تازه ترین خبر درباره قیمت نهایی شاهین

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایپانیوز، مجید باقری با بیان اینکه به تازگی ابهاماتی در خصوص امکانات و تجهیزات خودرو شاهین مطرح شده، افزود: خودرو شاهین با امکانات و تجهیزات متفاوت در چند تیپ تولید و عرضه خواهد شد و مشتریان محترم این خودرو می توانند با توجه به بودجه و سطح نیاز خود، تیپ مورد نظر شاهین را در زمان تکمیل وجه با امکانات و تجهیزات موردنظر خود برای تحویل انتخاب کنند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های اجرا شده در گروه خودروسازی سایپا تولید انبوه این خودرو به زودی آغاز خواهد شد و تا ماههای آینده شاهد حضور این خودرو در خیابان ها خواهیم بود.

قائم مقام مدیرعامل سایپا افزود: خودرو شاهین در طرح های فروش اخیر محصولات سایپا با موعد تحویل دی، بهمن و اسفند99عرضه شده بود و مشتریان محترم اطمینان داشته باشند که خودروهای خود را در زمان مقرر و حتی زودتر از موعد اعلام شده، تحویل خواهند گرفت.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1147

به "تازه ترین خبر درباره قیمت نهایی شاهین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین خبر درباره قیمت نهایی شاهین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید