کارنامه؛ خرید خودوریی بی دغدغه

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، شیما و علی چند روزی که برای خرید خودرو وقت گذاشته اند. آنها بعد از خاتمه کارشان به آگهی ها سری می زنند تا خودرویی را برای خرید پیدا نمایند. هر روز هم در پی یک مدل خودرو هستند و نمی توانند تصمیم بگیرند. مهم تر اینکه همواره هم نگران هستند. نگران از اینکه کدام مدل خودرو را انتخاب نمایند که متناسب با سرمایه شان باشد. آیا خودرویی که خواهند خرید مسائل فنی دارد یا خیر؟ تصادفی است یا نه؟ و صدها سوال دیگر که فکر آنها را مشغول می نماید. سعی می نمایند یک آشنای فنی را سر قرار بازدید خودرو ببرند، اما باز هم مطمئن نیستند. با صاحب خودرو در ترافیک طولانی شهر گرفتار می شوند تا خودرو را به فلان مکانیک که از سوی دوستانشان به آنها معرفی شده، نشان دهند و...

کارنامه؛ خرید خودوریی بی دغدغه

مانند شیما و علی که در شهرها سکونت می نمایند زیادند و برای خرید خودروی مورد نظر خود سردرگم هستند. در بیشتر موارد هم آنها از خرید خود راضی نیستند، چرا که یا خودرو مشکل فنی دارد، یا تصادفی بوده و به درستی تشخیص داده نشده است. تجربه نشان داده خرید خودرو آن هم بدون داشتن اطلاعات کافی از شرایط بازار و تخصص کارشناسی خودرو کار دشواری است. ولی مشکل خرید خودرو امروزه دیگر حل شده است و بیشتر کسانی که تخصصی ندارند کار خود را به متخصصان فنی ابزارهای آنلاین کارشناسی می سپارند. سرویس کارنامه که با داشتن متخصصان فنی زبده نگرانی خریداران خودرو را برطرف نموده است. با سپردن خرید خودرو به کارنامه تمام دغدغه های خرید خودرو امثال شیما و علی حل می گردد و می توانند بدون دغدغه خودرو خرید نمایند.

زیبا که خودرو خود را با یاری سایت کارنامه خریده و از آن راضی است این گفته ها را تایید نموده و می گوید: این سایت مرا واقعا نجات داد. مدت ها بود که در پی خرید خودرو بودم اما نمی دانستم که با پولی که دارم چه مدل خودرویی می توانم بخرم. از طرف دیگر وقت این که هر روز با خریدار وقت دیدار بگذارم و کسی را هم با خودم به آنجا بکشانم تا خودرو را ببیند و نظر بدهد را نداشتم.

رضا هم دیگر کاربری است با استفاده از کارنامه توانسته خودروی مورد نظر خود را بدون دغدغه خریداری کند. او می گوید: من تخصصی در خودرو ندارم و خلاصه حسابی مستاصل بودم که یکی از دوستانم کارنامه را معرفی کرد و توانستم خودرو خوبی را با مقدار پولی که داشتم بخرم؛ تمام کارها را آنها انجام دادند و من فقط برای امضای مبایعه نامه رفتم و حتی تضمین خرید هم دریافت کردم. سقف تضمین خرید هم تا 200 میلیون تومان بود که خیال من را راحت می کرد. سیاوش دوست رضا هم که خود مکانیک خودرو خوانده و از مسائل فنی خودرو آگاه است به مشکل دیگری اشاره می نماید و آن هم بحث حقوقی اسناد و مدارک است. سیاوش می گوید: گاهی دیده شده کسی خودرویی را معامله نموده ولی دزدی از آب درامده و گرفتار شده. از این جهت کارنامه این دسته از نگرانی را برطرف نموده است.

خریدی آسان و راحت

تجربه خرید خودرو مانند زیبا، رضا، سیاوش و... برای خیلی افراد دیگر هم پیش آمده که باعث رضایت شان شده است. اما کارنامه چگونه سایتی است و در بخش خرید آن چه کارهایی انجام می گردد که خریدار از خرید خودرو خود راضی است؟

مقدردوست، مسئول خرید خودرو کارنامه می گوید: سرویس خرید سفارشی یک خدمتی از مجموعه خدمات کارنامه است که با هدف خرید خودرو متناسب با سلیقه مشتری و به قیمت منصفانه و با اطمینان از فرایند سالم معامله اوایل سال جاری یعنی در اردیبهشت در شهر تهران راه اند.زی شده است.

اما فرایند کار چگونه است؟ وی در این باره می گوید: در بخش خرید سفارشی خودرو خریدار است که با این بخش از کارنامه (از سه جهت وب سایت کارنامه، اپلیکیشن کارنامه و تماس با مرکز کال سنتر) تماس می گیرد و درباره اینکه چه نوع خودرویی و برندی، سال ساخت خودرو با چه بودجه ای می خواهد بخرد با این قسمت درمیان می گذارد. در این مرحله کارشناسان خرید سفارشی کارنامه مشاوره رایگان به مشتری ارائه می دهند. بعد تیم خرید چند مدل را به کاربر پیشنهاد می دهد و اینجا کاربر است که تصمیم می گیرد از بین خودروها کدام مدل را می خواهد بخرد و هرکدام را که خریدار انتخاب کند، توافق نهایی صورت می گیرد.

وی می افزاید: سپس تیم خرید، خودروی مورد نظر کاربر را از بین خودروهای ثبت شده برای فروش سفارشی کارنامه(یک خدمت دیگر این سایت)، بازار آنلاین و آفلاین (فیزیکی) پیدا می نماید. مشاوره کاملی درباره اطلاعات خودرو پیشنهادی به کاربر ارائه می دهند بعد از این تازه بحث کارشناسی فنی، رنگ و بدنه خودرو باید طی گردد. کارشناس و کاربر به محل خرید خودرو مراجعه می نمایند. اگر خودرو از بین فروش سفارشی کارنامه باشد که کار راحت تر است چون معاینه فنی و ... پیش از این اجرا شده است اما اگر از بازار افلاین باشد کار کارشناسی که شامل معاینه فنی، معاینه رنگ و بدنه، آنالیز مدارک، بیمه، و... است به همراهی کاربر صورت می گیرد و خرید انجام می گردد.

هر کسب و کاری از راه اندازی کارش اهدافی را دنبال می نماید که مهم ترین هدف این بخش تسهیل فرایند خرید خودرو به وسیله خریداران است. به گفته مسئول این بخش ارائه مشاوره تخصصی به خریداران برای انتخاب و خرید خودروی مطلوب، جستجو و آنالیز خودروهای موجود در بازار و مهم تر اینکه مبایعه نامه هم از سوی کارشناسان تنظیم می گردد، از جمله اهداف است تا کاربر با خیالی آسوده خرید کند.

ضمانت نامه، آپشنی مجذوب کننده

البته این اقدام های خوب ارائه شده شاید کاربر خرید خودرو را راضی نکند و کاربر دنبال آپشن خاص هم است تا توجهش را جلب کند. اما آپشن خاص بخش خرید خودرو کارنامه برای خریداران خودرو از این سایت چه می تواند باشد؟ مقدردوست معتقد است برترین آپشن مانند هر خدمات دیگری ارائه ضمانت نامه کارشناسی به خریداران است و آن هم ارائه ضمانت نامه 200 میلیون تومانی فنی و بدنه به خریدار است! این آفر مجذوب کننده کمتر جایی دیده می گردد.

قطعا سایت کارنامه هم با ارائه خدمات به کاربرانش و تسهیل خرید در پی عایدیزایی است، اما این عایدی چگونه کسب می گردد؟ مقدردوست در این باره می گوید: خریدار پس از قطعی شدن خریدش باید 1.1 درصد مبلغ کل خودرو را به کارنامه پرداخت کند؛ مبلغی که با توجه به آسودگی خریدار، مبلغ منصفانه ای است، چرا که خریدار توانسته به راحتی با بودجه مورد نظرش خودرویی را به راحتی یافته و خریداری کند. مثلا اگر خودرو خریداری شده 200 میلیون تومان معامله شده، پورسانت کارنامه 2 میلیون و 200 هزار تومان می گردد. با استفاده از این سرویس وقت خریدار برای پیدا کردن خودروی مناسب در میان انبوهی از پلتفرم ها، نمایشگاه های فیزیکی یا بازارهای خودرویی با انبوهی از اطلاعات تایید نشده هدر نمی رود و مهم تر این که خیال خریدار به علت آشنا نبودن با بازار معاملات خودرو و تلاطمات قیمتی این بازار، کار کارشناسی فنی و بدنه، آنالیز مدراک و سند و اصالت خودرو و برطرف موارد حقوقی راحت نموده و از آنجایی کارشناسان زبده کارنامه این کار را انجام می دهند امکان خطا هم به صفر می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2029

به "کارنامه؛ خرید خودوریی بی دغدغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه؛ خرید خودوریی بی دغدغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید