تجمع کارکنان مترو هشتگرد مربوط به مطالبات از مترو تهران بوده است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، صبح امروز کارگران خط مترو هشتگرد در اعتراض به عدم دریافت حقوق از فروردین ماه تا به امروز، تجمع کردند که مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد علت آن را مطالبات کارکنان از شرکت مترو تهران و حومه نام و اظهار داشت شرکت مترو قول مساعد برای پرداخت حقوق این افراد داده است.

تجمع کارکنان مترو هشتگرد مربوط به مطالبات از مترو تهران بوده است

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز، سه شنبه 15 تیرماه 1400 کارگر خط مترو شهر نو هشتگرد در اعتراض به عدم دریافت حقوق و بیمه خود از فروردین ماه تا به امروز، در محوطه ایستگاه شهر نو هشتگرد تجمع کردند و خواستار پیگیری شرایط خود شدند.

مسعود حق لطفی در گفت و گو با خبرنگاران درباره علت تجمع امروز کارکنان مترو هشتگرد اظهار کرد: این تجمع مربوط به مطالبات کارکنان قطار شهری از شرکت مترو تهران بود.

وی اضافه نمود: ما در شرکت عمران شهر نو هشتگرد قرارداد شش ماهه ای را به منظور ارائه خدمات از طریق شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با این شرکت امضا کرده بودیم که 50 درصد تعهدات خود را به صورت نقد و 50 درصد و به صورت تهاتر زمین به آنها پرداخت کردیم.

حق لطفی با بیان اینکه مترو نتوانسته بود بخشی از زمینهای خود را واگذار و نقدینگی مورد نیاز را تامین کند گفت: مذاکراتی را با مسئولان شرکت مترو تهران و حومه به منظور پرداخت مطالبات کارکنان مترو هشتگرد داشتیم که قول مساعد دادند. امروز هم با تجمع کنندگان مطالب را در میان گذاشتیم و مسئله حل شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر نو هشتگرد همچنین خبر داد که فاز دوم قرارداد شرکت عمران هشتگرد با شرکت مترو تهران به مدت یک سال به امضا رسیده و به زودی اجرایی می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1749

به "تجمع کارکنان مترو هشتگرد مربوط به مطالبات از مترو تهران بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع کارکنان مترو هشتگرد مربوط به مطالبات از مترو تهران بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید