تزیین دیوار با گل مصنوعی در انواع کاغذی و پلاستیکی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، هر چه به فصل بهار نزدیک تر می شویم، احساس نیاز به تغییر دکوراسیون نیز در ما بیشتر می شود. یک راهکار ساده برای تزیین خانه، استفاده از گل مصنوعی است. تزیین دیوار با گل مصنوعی، بخاطر تنوع بالای آنها، کاری لذت بخش و دلپذیر است که نتیجه ای عالی نیز در پی خواهد داشت. گل های مصنوعی کاغذی را خودتان هم می توانید بسازید، با مطالعه مطلب آموزش ساخت گل کاغذی شما هم قادر خواهید بود بدون هزینه اضافی، دکوری منزل خود را با گل های رنگارنگ بهاری کنید.

تزیین دیوار با گل مصنوعی در انواع کاغذی و پلاستیکی

اما همانطور که می دانید، گل های مصنوعی بسیار متنوع هستند، این موضوع باعث سردرگمی خریدار خواهد شد. اما برای گل های دیواری لازم نیست زیاد حساسیت به خرج دهید چرا که در هر صورت این گل ها رنگارنگ و شاد، روی دیوار زیبا دیده خواهند شد. در این مطلب به معرفی تعدادی طرح زیبا از گل های مصنوعی کاغذی و پلاستیکی خواهیم پرداخت که خودتان هم می توانید آنها را بسازید. لطفاً تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

تزیین دیوار با گل مصنوعی معمولا به نصب شکوفه های بزرگ روی دیوار انجام می شود. برای مثال مدلی که در شکل اول پایین مشاهده می کنید یک روش عالی برای تزیین خانه هنگام عید نوروز یا جشن تولد و مهمانی است. طرز ساخت این گل های کاغذی نیز راحت است.

برای ساخت گل نیاز به مقوا رنگی سایز کوچک در رنگ های مختلف، قیچی، نخ کنفی و نوار چسب نقاشی دارید. پس از برش مقوای رنگی، آنرا به صورت لایه لایه روی هم تا کنید. پس از تا زدن، وسط گل کاغذی با را نخ کنفی بسته و لایه را باز کنید. حال برای ایجاد شکل شکوفه گل، از آخرین تا شروع کرده و آنرا به سمت نخ کنفی در مرکز کاغذ، بیرون بکشید. این کار را برای تمام لایه های تا شده انجام دهید تا به شکل مورد نظر خود برسید. شکل های زیر به خوبی فرایند ساخت گل را نشان می دهند.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

مدل های شیک درختچه مصنوعی جدید مناسب منازل و محیط های اداری

از آنجایی که محدودیتی در ساخت گل های مصنوعی ندارید می توانید با آنها جملاتی زیبا روی دیوار بنویسید. نوشتن جملات روی دیوار در جشن های تولد و عروسی یا اعیاد کاری مرسوم است. حال برای اینکه تاثیر گذاری این جملات را بیشتر کنید، می توانید این کار را با گل های مصنوعی به زیباترین شکل انجام دهید. تزیین دیوار با گل مصنوعی به شکل نوشتن جملات در راهروی ورودی منزل بهترین راه برای خوش آمد گویی به مهمانان است. کار ساخت این جملات تزیینی نیز بسیار آسان است.

برای ساخت، به وسایلی از قبیل کارتن یا مقوای ضخیم، تعداد زیادی گل مصنوعی رنگارنگ پلاستیکی، تیغ موکت بری، ماژیک، سیم چین و چسب حرارتی دارید. ابتدا جمله مورد نظر خود را با ماژیک روی مقوای ضخیم بنویسید، سپس با تیغ موکت بری جمله نوشته خود را از درون مقوا یا کرتن درآورید. سپس با کمک سیم چین، شکوفه های گل را از ساقه جدا کرده و با چسب حرارتی آنها را روی کلمه مقوایی بچسبانید. پس از اتمام کار، یک ساعت صبر کنید تا گل ها روی کلمه مقوایی محکم شوند. برای نصب کردن گل نوشته روی دیوار، می توانید از چسب نواری استفاده کنید تا به پس از استفاده به راحتی از دیوار جدا شوند.

نحوه استفاده از چمن مصنوعی برای بالکن + 30 نمونه زیبا

تزیین دیوار با گل مصنوعی بزرگ و درشت در برخی شرایط بسیار عالی جواب می دهد. این شکل تزیین خصوصا برای دیوار پشت مبل پذیرایی بسیار مناسب است. همچنین اگر دیوار آجری در منزل دارید، نصب این گل های درشت و رنگارنگ روی آن جلوۀ زیبایی ایجاد خواهد کرد.

برای ایجاد یک دکوری کلاسیک و مرتب هیچ چیز مانند قاب بندی گل مصنوعی نخواهد شد. نوع فریمی که برای قاب بندی دور گل استفاده می کنید می تواند هر چیزی باشد. از آنجایی که خود گل رنگارنگ است، می توان با انتخاب یک قاب عکس قدیمی، چهره ای جذاب به دکوراسیون دیوار اتاق داد. تنها فرایند زمان گیر این قسمت ساخت گل کاغذی است، قاب عکس قدیمی را می شود در هر خانه ای پیدا کرد.

اگر قاب قدیمی عکس قدیمی در خانه دارید، می توانید خیلی راحت آنرا با اسپری رنگ کنید. سپس یک عدد فوم یونولیت را پشت قاب بعنوان زمینه قاب نصب کنید. برای ساخت تمام گل ها از کاغذ کرپ استریل استفاده شده است که به صورت بسته بندی در بازار موجود هستند. پس از برش برگ های گل و چسباندنشان به یکدیگر با کمک چسب حرارتی، تمام گل ها روی یک پارچه نمدی سبز رنگ نصب کنید. سپس شکل کامل شده که نمایانگر آناناس است، روی فوم یونولیتی چسبانده می شود. چنین تابلوی هنری زیبایی را می شود بعنوان دکوری در هر جای منزل استفاده کرد.

32 مدل قیمت خرید گل مصنوعی در بازار امروز [گل و گلدان مصنوعی] مدرن

دیوار بالای تاج تخت خواب یک مکان عالی برای نصب گل های مصنوعی رنگارنگ است. با این کار بدون نیاز به رنگ آمیزی یا نصب کاغذ دیواری، به خوبی دکوراسیون اتاق خود را زیباسازی خواهید کرد. تزیین دیوار با گل مصنوعی رنگ های جذاب و قوی را به دکوراسیون وارد کرده و آنرا انرژیک و گاهی اوقات هم رمانتیک نشان می دهد. همچنین این روش برای تزیین دکوراسیون اتاق نوزاد نیز بسیار شیک و لوکس محسوب می شود.

در ادامه تصاویر جذاب دیگر از گل های مصنوعی زیبا و متنوع، ساخته شده با دست را مشاهده می کنید:

منبع: اتاق
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1507

به "تزیین دیوار با گل مصنوعی در انواع کاغذی و پلاستیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزیین دیوار با گل مصنوعی در انواع کاغذی و پلاستیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید