جلسه کارگروه ماده 27 قانون الحاق بعضی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات اقتصادی دولت

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، جلسه کارگروه ماده 27 قانون الحاق بعضی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات اقتصادی دولت با حضور محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار گردید.

جلسه کارگروه ماده 27 قانون الحاق بعضی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات اقتصادی دولت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این نشست که تعدادی از مدیران سازمان میراث فرهنگی و نمایندگانی از بخش خصوصی حضور داشتند، واگذاری عملیات اجرایی مرمت، احیا، نگهداری و حق بهره برداری تعدادی از خانه ها و بناهای تاریخی مورد آنالیز نهاده شد.

در این نشست، تصمیم به واگذاری عملیات اجرایی مرمت و احیا، نگهداری و حق بهره برداری از خانه تاریخی حکیم باشی، خانه تاریخی شیبانی و خانه تاریخی اخباری در کاشان و تصمیم به واگذاری پروژه ارتقای زیرساخت های گردشگری مجموعه تاریخی تخت جمشید در استان فارس و اتخاذ تصمیم در مورد جبران آثار ناشی از افزایش هزینه عملیات اجرایی پروژه توسعه آرامگاه سعدی بر مبنای خلاصه نسبت های اقتصادی محاسبه شده در نرم افزار کامفار مورد آنالیز نهاده شد.

محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این نشست با اشاره به اهمیت خانه های تاریخی بر ضرورت استفاده بهینه از این آثار تأکید کرد.

او همچنین در این نشست از حمایت های دولت و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سرمایه گذاران حوزه میراث فرهنگی و گردشگری اطلاع داد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 145

به "جلسه کارگروه ماده 27 قانون الحاق بعضی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات اقتصادی دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کارگروه ماده 27 قانون الحاق بعضی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات اقتصادی دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید