درخواست سرمربی وزنه برداری نابینایان برای افزایش پاداش این تیم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، علی محمد سیلانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری نابینایان و کم بینایان درخصوص پاداش خود گفت: 9 سال است سرمربی تیم هستم و در هر 9 دوره تیم ما هم رشته پاورلیفتینگ و هم رشته پرس سینه قهرمان دنیا شده است.

درخواست سرمربی وزنه برداری نابینایان برای افزایش پاداش این تیم

وی ادامه داد: رقابت های رشته ما به خاطر این که المپیکی نیست و بازی های آسیایی ندارد هرساله به صورت جهانی انجام می گردد. هر 4 سال یکبار هم بازی های جهانی نابینایان که در واقع المپیک نابینایان و کم بینایان است را داریم. تیم ایران هرسال به مسابقات جهانی اعزام شده است.

سیلانی اضافه نمود: خوشبختانه تیم ایران قوی است ما رقابت سختی با اوکراین، روسیه، آمریکا و کانادا داریم ولی به لطف خدا و همت فدراسیون که همواره اردوها، اعزام ها، تست دوپینگ و مسابقات انتخابات کشوری را پوشش داده مسئله ای در صحنه جهانی نداشته ایم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری نابینایان و کم بینایان اعلام نمود: در جهان این رشته را قوی ترین رشته می شناسند. وزنه برداری 2 حرکت است و هر حرکت مدال دارد ولی وزنه برداری نابینایان و کم بینایان مشتمل از 3 حرکت است که ورزشکار باید در هر سه حرکت پیروز باشد تا در مجموع مدال بگیرد.

وی توضیح داد: سطح جوایز ورزشکاران این رشته باید بالاتر باشد ما رشته مان پرهزینه است ورزشکاری که می خواهد به سطح جهانی برسد روزانه حداقل بین 80 تا 100 هزار تومان هزینه غذایی دارد که این غیر از مکمل های مجاز است بنابراین باید نگاه ویژه گردد. بیشتر ورزشکاران ما هم از مسافت های دور می آیند.

سیلانی با تشکر از مسئولان وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت تاکنون برای اعزام ها هرگونه کمکی انجام داده و تیم ما تاکنون به همه رقابت ها اعزام شده است. آبان ماه سال جاری در ترکیه مسابقات جهانی را پیش رو داریم که از حالا آغاز کردیم به نتایج مطلوبی برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 471

به "درخواست سرمربی وزنه برداری نابینایان برای افزایش پاداش این تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سرمربی وزنه برداری نابینایان برای افزایش پاداش این تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید