دستیار صوتی آمازون برای یاری به نابینایان آموزش دید

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، دستیار هوشمند آمازون به نام آلکسا با یاری یک خیریه انگلیسی طوری آموزش داده شده تا به افراد نابینا و کم بینا یاری کند.

دستیار صوتی آمازون برای یاری به نابینایان آموزش دید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط بورسیه تحصیلی نیوزیلند هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

خیریه انستیتوی ملی رویال نابینایان(RNIB) با شرکت آمازون همکاری نموده تا اطلاعاتی درباره اختلالات بینایی فراهم کند که با فرمان صوتی در الکسا قابل دسترسی هستند. کاربران با گفتن جمله هایی مانند من بینایی ام را از دست می دهم می توانند به اطلاعات انستیتو ملی رویال نابینایان دسترسی یابند.

تحقیقات این موسسه در انگلیس نشان می دهد 54 درصد افراد نابینا و کم بینا ، قوه بینایی خود را مانع بزرگی برای استفاده از اینترنت می دانند. همچنین تحقیقات RNIB همچنین نشان داد 61 درصد افراد مبتلا به اختلالات بینایی نمی توانند از فناوری های نوین بهره ببرند.

کاربران می توانند از الکسا درباره فناوری های یاریی مخصوص نابینایان سوال و همینطور درباره از دست رفتن قوه بینایی خود از این دستگاه مشاوره دریافت نمایند. این در حالی است که فناوری دستیار صوتی به افراد نابینا یاری می نماید مستقل تر باشند و همچنین موانع دسترسی به اینترنت را از بین می برد.

هدف RNIB از این اقدام آن است که افراد بتوانند به سرعت به اطلاعات حیاتی درباره شرایط بینایی، حقوق خود و همچنین پشتیبانی های لازم بدون احتیاج به یک نمایشگر دست یابند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 736

به "دستیار صوتی آمازون برای یاری به نابینایان آموزش دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار صوتی آمازون برای یاری به نابینایان آموزش دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید