دیدنی های دبی ، جاذبه های گردشگری در دبی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، شاید اگر بخواهیم بدون هیچ پیش فرضی در رابطه با دبی نظر بدهیم بتوان گفت که منطقه به عنوان یکی از خشک ترین نواحی کره زمین و گرم ترین آن نمی تواند جذابیت طبیعی آنچنانی را به گردشگران تورمسافرتی خود ارائه کند. اما با کمی تحقیق عکس این قضیه ثابت می شود. چراکه دبی ستاره ای است که گردشگران را از اقصی نقاط کره زمین به خود می خواند این شهر که در مرکز گرم ترین نقطه آسیا واقع شده توانسته با جذابیت های ریز و درشت خود به عنوان یکی از محبوب ترین نقاط تفریحی لوکس دنیا محسوب شود. در ادامه سفری داریم کوتاه به دبی جادویی، با خبرنگاران همراه باشید.

دیدنی های دبی ، جاذبه های گردشگری در دبی

1) Burj Khalifa

به طور حتم اولین نقطه ای که در دبی نظرتان را جلب می کند برج خارق العاده خلیفه است. که به عنوان بلند ترین برج دنیا در این شهر کوچک ساخته شده و به عنوان نماد دبی مورد بازدید گردشگران توردبی قرار می گیرد. این برج 124 طبقه ای یکی از بهترین و لوکس ترین ها را در خود جای داده می توانید با استفاده از آسانسور فوق سریع برج به فراز آن سفر کنید. و چشم اندازی خارق العاده را از دبی نظاره گر باشید. این سفر اغلب مورد توجه عکاسان بین المللی قرار می گیرد چراکه می توانند نمایی 360 درجه از دبی و بیابان های اطراف را با دوربین خود به ثبت برسانند.

2) Dubai Mall

از دیگر منطقه های که در طول توردبی خود لازم است سری به آن بزنید. دبی مال لوکس و اشرافی است. این مجتمع خرید به عنوان ورودی برج خلیفه محسوب می شود و به عنوان یک مجتمع خرید لوکس و گران قیمت در دبی شناخته شده است. این مجموعه که شامل سینما، زمین بازی، زمین اسکی و دیگر امکانات است گران قیمت ترین بوتیک ها و برند های بین المللی را در خود جای داده. بیشتر گردشگران ثروتمند توردبی برای خرید به این مجتمع خرید مراجعه می کنند.

3) Dubai Museum

این موزه مجهز در سال 1787 در دبی افتتاح شد. بنای کلی این موزه با اقتباس از طراحی سنتی خانه های دبی ساخته و پرداخته شده. این موزه به عنوان سنبل خانواده سلطنتی دبی در این محل بنا شد و در حال حاضر به عنوان موزه اصلی شهر شناخته می شود. با بازدید از این موزه می توانید به تاریخچه ای جامع از شهر دبی دست پیدا کنید و اطلاعات جالبی در رابطه با چگونگی شکوفایی این منطقه بدست بیاورید. این موزه یکی از پربازدید ترین منطقه ها در توردبی می باشد بنابراین بازدید از آن به شما هم پیشنهاد می شود.

4) OLD DUBAI

شهر قدیم دبی که با نام بستکی معروف است. در قرن نوزدهم میلادی در این منطقه شکل گرفت. این منطقه به عنوان سکونتگاه ایرانیان ثروتمند دبی جایگاهی خاص در منطقه داشت. این محله در حال حاضر به دلیل معماری خاصش مد نظر بیشتر گردشگران توردبی است .

5) Deira

این بازار به عنوان یکی از مجذوب کننده ترین و خوش رنگ و لعاب ترین بازار های سنتی دبی محسوب می شود. می توانید تنوع جنس و رنگ را در این بازار مشاهده کنید و از جای جای آن لذت ببرید. بازار دیره نیمی از معروفیت خود را مدیون طراحی سنتی خاص خود است.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2190

به "دیدنی های دبی ، جاذبه های گردشگری در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های دبی ، جاذبه های گردشگری در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید