ربیعی: پیروزی حق پرسپولیس بود، روی گل دوم بازی جوانمردانه رعایت نشد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به این نکته اذعان کرد که تیم پرسپولیس استحقاق پیروزی مقابل این تیم را داشته است.

ربیعی: پیروزی حق پرسپولیس بود، روی گل دوم بازی جوانمردانه رعایت نشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: به تیم پرسپولیس این پیروزی را تبریک می گویم و به تیم خودمان هم خسته نباشید می گویم. حق آنها پیروزی بود، چون بهتر از ما بازی کردند. دو تیم در بخش پرسینگ خیلی خوب هستند که پرسپولیس در این بازی بهتر از ما عمل کرد. از سه گلی که خوردیم، دو گل روی اشتباه خودمان بود.

وی اضافه کرد: قبل از دریافت گل سوم، راستا بازی را به سمت خودمان می بردیم، اما شرایط بازی تغییر کرد. ما در ادامه هم خط حمله را تغییر دادیم و فکر می کنم می توانستیم در دقایق پایانی بازی یک گل بزنیم، اما خُب در نهایت ما در این بازی خوب نبودیم. در دقایق پایانی کمی نگران میثم تیموری شدم و فکر کردم از ناحیه زانو مصدوم شده است، اما خدا را شکر مسئله ای ندارد.

سرمربی تیم فوتبال مس خاطر نشان کرد: روی گل دوم پرسپولیس بازیکن ما آسیب دیده بود که آنها بازی را ادامه دادند و همان کرنر تبدیل به گل شد. شاید می شد در آن صحنه بازی جوانمردانه انجام داد، اما برخی وقت ها انجام نمی گردد و ایرادی هم ندارد.

ربیعی درباره اینکه برنامه تیمش برای بازی با پرسپولیس ضدحمله بود و به نظر می رسد از این مسئله آسیب دید، گفت: برنامه ما این نبود و شاید اگر سه راهکار برای رسیدن به گل داشتیم، یکی از آنها ضدحمله بود. پرسپولیس از بالای زمین تیم ما را پرس می کرد و این تیم پرسپولیس بود که اجازه نداد ما از مرکز زمین به راحتی بازیسازی کنیم. ما ضدحمله زدیم، اما اگر در دقایقی از بازی می توانستیم با سرعت عمل بیشتری کار کنیم، این کار را انجام دادیم. اگر مجبور به عقب نشینی شدیم و گاهی ضدحمله زدیم، در طول بازی بود، اما برنامه ما این نبود.

وی اضافه کرد: وقتی شما تحت فشار تیم حریف از بالا قرار می گیرید، ما باید بازی را با دروازه بان مان از این حالت در بیاوریم که او یکی دو توپ را به اوت زد که ناراحت شدم. در نهایت راندمان خط دفاعی ما در این بازی خوب نبود و دو گل روی اشتباهات خط دفاعی خوردیم. با این حال می توانست اینطور نگردد و حالا باید این موضوع را فراموش کنیم، چون در شرایطی مس را به این شرایط رساندیم که باید در 10 بازی آینده تمرکزمان را حفظ کنیم و در رقابت بمانیم. این باخت را باید فراموش کنیم و آماده دیدارهای آینده شویم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در میکسدزون استادیوم آزادی نیز گفت: فکر می کنم امروز پرسپولیس بهتر از ما بود و استحقاق پیروزی را داشت. ما اشتباهاتی فردی داشتیم و اگر مقابل پرسپولیس اشتباه کنید سخت جریمه می شوید. دو تا از سه گلی که خوردیم روی اشتباهات فردی بود و در این شرایط سخت بود که به بازی برگردیم. فکر می کنم در نیمه دوم تا قبل از خوردن گل سوم، به سمتی حرکت می کردیم که گل دوم را بزنیم. فرصت گل هم داشتیم، اما اولین فرصت گل پرسپولیس در نیمه دوم تبدیل به گل شد. در کل روز خوب ما نبود و باید خودمان را برای بازی بعدی مهیا کنیم. روی گل دوم در صحنه کرنر پرسپولیس 10 نفره بودیم و روی یک اشتباه گل خوردیم.

ربیعی در خصوص اشتباه مهدی ترکمان مقابل پرسپولیس هم یادآور شد: در بازی های مهمی مثل بازی با پرسپولیس و استقلال مهمترین مسئله این است که کار را با تمرکز انجام دهیم. اگر قرار باشد در برابر پرس تیم پرسپولیس اَلکی دفع توپ کنیم، سریع مالکیت توپ را به حریف می دهیم. این شرایط نیازمند آن است که به درستی پرس شکن بزنیم و ما درست در جایی که به درستی پرس شکن را زده بودیم توپ را لو دادیم و گل اول را خوردیم. بعد از گل اول پرسپولیس شرایط متفاوت بود. اگر بخواهم نکته مهمی از بازی امروز با پرسپولیس بگویم، این است که حریف ما هم در پرس و هم در جنگ های تک به تک از ما بهتر بود و هم بهینه ترین بهره وری را از موقعیت هایش داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2032

به "ربیعی: پیروزی حق پرسپولیس بود، روی گل دوم بازی جوانمردانه رعایت نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: پیروزی حق پرسپولیس بود، روی گل دوم بازی جوانمردانه رعایت نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید