طراحی لوگو: درویش: آجورلو یک پرسپولیسی متعصب است، چطور با این سن و سال به لوگوی یک باشگاه توهین می نماید

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شد که آجورلو در گذشته هوادار پرسپولیس بوده است.

طراحی لوگو: درویش: آجورلو یک پرسپولیسی متعصب است، چطور با این سن و سال به لوگوی یک باشگاه توهین می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

خبرنگاران -رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آجورلو به خاطر لایک و فالوئر در فضای مجازی چنین کاری نموده است. چیزی که از گذشته و نقل و قول های آجورلو به یاد دارم این است که مدیرعامل استقلال در گذشته هوادار پرسپولیس و تعصب به این تیم داشته است و حالا به خاطر اینکه مدیرعامل استقلال شده چنین حرکات عجیبی را انجام می دهد. چطور او با این سن و سال به لوگوی یک باشگاه توهین می نماید.

آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه جلسه خصوصی سازی پیش از آغاز مصاحبه با خبرنگاران به رنگ قرمز بادگیر میکروفون خبرنگاران گیر می دهد و او را برمی دارد و همین حرکت او در فضای مجازی حاشیه ساز شد. البته او لحظاتی پیش در صفحه اینستاگرام خود عذرخواهی اش را منتشر کرد.

درویش درباره جذب بازیکن ازبکستانی گفت: ما طی چند روز گذشته درخواست جذب شرزود تیمروف را به باشگاه پاختاکور ازبکستان دادیم و روز گذشته موافقت این باشگاه را دریافت کردیم. او از 10 فوریه بازیکن آزاد بوده و مسئله ای برای عقد قرارداد ندارد و مدت قراردادش هم یک فصل و نیم است.

شرزود تیمروف بازیکن 23 ساله تیم پاختاکور ازبکستان با تایید گل محمدی برای عقد قرارداد در ایران حضور یافت و بعد از گذراندن تست های پزشکی قراردادش را با تیم پرسپولیس امضا می نماید. او بازیکنی راست پا و 180 سانتی متری است که پیش از این یک هافبک بود و در 2 سمت چپ و راست، در قامت وینگر به میدان رفت، اما در پاختاکور به یک مهاجم تبدیل شد. این بازیکن 18 بازی برای پاختاکور انجام داده و پیروز شده 8 گل به ثمر برساند. تیموروف به علت درخشش خوب خود در این تیم، به تیم ملی ازبکستان دعوت شد.

درویش در ادامه صحبت هایش گفت: طبق برنامه قرار شد تا خاتمه فصل قرارداد با رامین رضاییان ببندیم و بعد از آن قرارداد بلند مدت با نظر کادر فنی با او می بندیم. رضاییان یک اندازه از طلبش از باشگاه الدحیل گذشت و ما هم اندازهی یاری کردیم تا شرایط پیوستن او را به پرسپولیس مهیا کنیم.

رامین رضاییان مدتی پیش بعد از فسخ قرارداد با باشگاه الدحیل قطر با قراردادی تا خاتمه نیم فصل اول به پرسپولیس پیوست. او در 2 بازی گذشته توانسته رضایت گل محمدی را جلب کند و قرار است مدیریت باشگاه بعد از خاتمه لیگ بیست و یکم فوتبال قرارداد طولانی مدت با این بازیکن ببندد.

بیشتر بخوانید

  • عذر خواهی مدیرعامل باشگاه استقلال از خبرنگاران+ عکس

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2044

به "طراحی لوگو: درویش: آجورلو یک پرسپولیسی متعصب است، چطور با این سن و سال به لوگوی یک باشگاه توهین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: درویش: آجورلو یک پرسپولیسی متعصب است، چطور با این سن و سال به لوگوی یک باشگاه توهین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید