دوحه قطر میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، فینال فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر برگزار خواهد شد.

دوحه قطر میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا شد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت که فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020، در شهر دوحه قطر برگزار می گردد. قطر که پیش تر به عنوان میزبان بازی های به جامانده مسابقات در غرب آسیا انتخاب شده بود، میزبانی بازی های منطقه شرق قاره کهن را هم بر عهده خواهد داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

داتو ویندسور جان دبیرکل AFC در همین باره گفت: همه گیری ویروس کووید-19 تصمیم برای انتخاب استادیوم فینال لیگ قهرمانان آسیا را پیچیده تر کرد؛ به خصوص در این زمان نامشخص سفرها و محدودیت های سلامت. علاوه بر محدودیت های بی شمار، AFC می خواست از اصل بازی جوانمردانه ورزشی را حفظ کند. برخلاف سال های گذشته، این دوره از مسابقات یک بازی فینال (نه رفت و برگشت) خواهد داشت تا مطمئن شویم که هیچ مزیت ناعادلانه ای به سود یک تیم وجود ندارد.

پرسپولیس ایران پیش تر با شکست النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، صعود خود را به فینال رقابت ها به عنوان تیم برگزیده منطقه غرب قطعی کرد. تیم های منطقه شرق از 28 آبان تا 23 آذر در قطر به مصاف هم می فرایند و فینال رقابت ها روز 29 آذر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1209

به "دوحه قطر میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوحه قطر میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید