انتقال آل کثیر به تیم های قطری؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش روزنامه الرایه قطر، لیگ ستارگان قطر در فصل جدید شاهد نمایش خوب بازیکنان ایرانی بود و این کشور دارای بیشترین سهمیه آسیایی در تیم های شرکت کننده این رقابت هاست. 5 بازیکن از 11 بازیکن آسیایی تیم های لیگ ستارگان قطر از ایران بوده و همچنان دو تیم به دنبال عقد قرارداد های جدید با بازیکنان آسیایی هستند.

انتقال آل کثیر به تیم های قطری؟

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

بازیکنان ایرانی هم اکنون در تیم های الدحیل، الاهلی، الخریطیات، العربی و ام صلال بازی می نمایند. الدحیل رامین رضاییان را پس از درخشش در الشحانیه جذب کرد. مهرداد محمدی از لیگ برتر پرتغال به العربی انتقال یافت. امید ابراهیمی پس از یک فصل بازی قرضی برای یوپن بلژیک به تیم الاهلی دوحه بازگشت. الخریطیات هم پژمان منتظری را در ترکیبش دارد و آخرین انتقال نیز مربوط به تیم ام صلال است که روزبه چشمی، مدافع استقلال را جذب کرد.

الرایه در ادامه این گزارش آورده است: هنوز دو تیم لیگ ستارگان با بازیکنان آسیایی قرارداد نبسته اند و با توجه به درخشش خیره نماینده پرسپولیس در ملاقات های تجمیعی لیگ قهرمانان آسیا که در قطر برگزار گردید انتظار می رود بازیکنان ایرانی جدیدی جذب این تیم ها شوند. پرسپولیس پس از نمایش قدرتمند و برجسته با از پیش رو برداشتن رقبای بزرگی همانند الدحیل، السد و النصر عربستان به ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت. این تیم دارای بازیکنانی است که می توانند در بهترین تیم ها بازی نمایند.

درخشش پرسپولیس جهت جدیدی برای انتقال بازیکنان ایرانی به لیگ ستارگان قطر گگردده و شاید باعث انتقال بعضی از آن ها به تیم های این رقابت ها در فصل جاری گردد. بازیکنانی همانند شجاع خلیل زاده، بازیکن قدرتمند خط دفاعی و عیسی آل کثیر، مهاجم تیم پرسپولیس نامزد های پیوستن به تیم های لیگ ستارگان قطر هستند. اکنون همه نگاه ها به انتقال بازیکنان آسیایی به تیم های لیگ ستارگان قطر دوخته شده و بعضی از تازه وارد ها از جمله امید ابراهیمی (الاهلی) و رامین رضاییان (الدحیل) توانستند بهترین عملکرد ها را از خود نشان دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1179

به "انتقال آل کثیر به تیم های قطری؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال آل کثیر به تیم های قطری؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید