آموزش و پرورش، مهد استعدادهای ورزشی است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تهران (پانا) - معلم ورزش اصفهانی که سال ها بازیکن تیم ملی و پس از آن مربی تیم ملی والیبال بانوان ایران بود، به منظور مربی گری در تیم پورتو پرتغال به این کشور سفر می کند.

آموزش و پرورش، مهد استعدادهای ورزشی است

سمیرا ایمانی معلم ورزش دبستان کار آفرینی اندیشه و کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران که به تازگی با عقد قراردادی با باشگاه پورتو پرتغال به عنوان مربی در تیم والیبال بانوان این باشگاه فعالیت خواهد کرد؛ اولین مربی لژیونر تاریخ بانوان ایران است. وی حدود 15 سال به عنوان بازیکن فعالیت کرده که هشت قهرمانی سوپرلیگ و چهار نایب قهرمانی در لیگ ایران بدست آورده است اما حالا در 36 سالگی برای مربیگری به پورتو پرتغال می رود.

وی اظهار کرد: از تیم های جنوب شرق آسیا و حتی بعضی تیم های اروپایی پیشنهاد داشتم اما تمایل بر این داشتم که اگر قرار است تجربه جدیدی به دست بیاورم بهتر است به یک تیم قوی بروم و خدا را شکر که اکنون در باشگاه پورتو و در سطح اروپا کار میکنم.

وی با بیان این که دوست داشتم دنیای جدیدی را کشف کنم، اضافه کرد: پورتو باشگاه حرفه ای است که چندین سال در لیگ قهرمان شده است و سابقه خیلی خوبی دارد. اگر چه به عنوان یک مربی در پورتو فعالیت می کنم اما سفیر تمام معلمان در پرتغال خواهم بود.

ایمانی در خصوص چگونگی ورود به والیبال خاطر نشان کرد: از سال 78 والیبال را در ناحیه 5اصفهان شروع کردم، سال 79 به عنوان کامل ترین بازیکن ایران انتخاب شدم و به همین دلیل همان زمان و در سن نوجوانی در تیم های بزرگسالان انتخاب و سپس به عضویت تیم ملی در آمدم.

پر افتخارترین بازیکن والیبال بانوان ایران اضافه کرد: سپس وارد تیم های رده های سنی ذوب آهن شدم و در همان سال اول در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمان کشور شدیم و بعد از آن هم در تیم بزرگسالان ذوب آهن به عنوان کاپیتان فعال بودم. در سال 85 از دانشگاه شهرکرد با مدرک کارشناسی تربیت بدنی فارغ التحصیل شدم و در حوزه مربیگری والیبال پایه با کانون های ناحیه 5شروع به کارکردم.

معلم ورزش اصفهانی اندیشه تأکید کرد: تیمی حرفه ای و قوی در این مدرسه کار می کنند و درک بسیار زیادی از آموزش مناسب دارند و اگر بخواهم یک معلم خوب برای دانش آموزان باشم باید در فضای حرفه ای کار کنم که این دبستان همه قابلیت ها را دارد.

ایمانی در خصوص استعدادهای حاضر در بین دانش آموزان گفت: در آموزش و پرورش استعدادهای زیادی هستند که با مدیریت خوب آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی و سلامت می توانیم این استعدادها را شناسایی، کشف و پرورش دهیم چرا که آموزش و پرورش مهد استعدادهای ورزشی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1940

به "آموزش و پرورش، مهد استعدادهای ورزشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش و پرورش، مهد استعدادهای ورزشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید