انتقاد روزنامه قطری از عملکرد انصاری فرد در السیلیه

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، روزنامه استاد الدوحه قطر در گزارشی عملکرد مهاجم ایرانی السیلیه را مورد ارزیابی قرار داد و به این جمع بندی رسید که او نتوانسته انتظارات را برآورده کند و عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

انتقاد روزنامه قطری از عملکرد انصاری فرد در السیلیه

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا روزنامه استاد الدوحه قطر نوشت: لیگ ستارگان قطر چند هفته ای است که به خاطر شیوع ویروس کرونا در این کشور تعطیل است و هیچ بازی برگزار نمی گردد.

این روزنامه قطری نوشت: انصاری فرد در فهرست بازیکنان مصدوم السیلیه بود. او از این تعطیلی لیگ استفاده کرد و رفته رفته به شرایط بازی رسیده است و می تواند در ادامه لیگ تیمش را همراهی کند. او یکی از بازیکنان کلیدی السیلیه است. بازگشت انصاری فرد شانس السیلیه را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بالا خواهد برد.

استاد الدوحه در ادامه درباره عملکرد انصاری فرد در السیلیه نوشت: این مهاجم باتجربه ایرانی با درخواست سامی الطرابلسی سرمربی تونسی السیلیه به این تیم پیوست. او از تجربه بسیار بالایی برخوردار بود و هم در اوساسونا و هم در المپیاکوس و لیگ دسته یک انگلیس بازی نموده بود و در فوتبال ایران با پیراهن پرسپولیس درخشیده بود اما آیا او انتظارات را با السیلیه برآورده کرد.

در ادامه تحلیل روزنامه قطری آمده است: آمار نشان می دهد که مهاجم ایرانی السیلیه نتوانسته که در این تیم انتظارات را برآورده کند. او در همه بازی های که با پیراهن تیمش به میدان رفته تنها 6 گل به ثمر رسانده است و این اصلا آمار خوبی برای او نیست. انتظارات از انصاری فرد در السیلیه بسیار بالاتر از این بود. او نتوانسته که آمار خط حمله تیمش را بهتر کند.

انصاری فرد در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی در السیلیه داشت اما در نیم فصل دوم و به ویژه بعد از پنالتی که در ملاقات برابر شهر خودرو در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از دست داد افت کرد و حتی نیمکت نشین هم شد.

این بازیکن ایرانی با السیلیه قرارداد دو ساله امضا نموده است و باید دید که آیا در نهایت در این تیم باقی خواهد ماند یا جدا می گردد.

  • وریا غفوری:هیچ مربی و بازیکنی نباید در امورات باشگاه دخالت کند
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 869

به "انتقاد روزنامه قطری از عملکرد انصاری فرد در السیلیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد روزنامه قطری از عملکرد انصاری فرد در السیلیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید