رگبار و رعد وبرق در راه 10 استان

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران:رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش بینی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در بعضی از نقاط 10 استان کشور طی سه روز آینده اطلاع داد.

رگبار و رعد وبرق در راه 10 استان

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور در روزهای آینده اظهارکرد: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در منطقه ها شمالی استان های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، گیلان و مازندران افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در منطقه ها مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه یکشنبه در شمال استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و ارتفاعات گیلان، دوشنبه در سواحل دریای خزر این شرایط ادامه خواهد داشت، اضافه نمود: طی پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور، بعضی منطقه ها مرکزی، جنوب غرب و سواحل جنوبی کشور به ویژه استان های بوشهر، خوزستان و ایلام، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته وی، تا روز شنبه شرق دریای عمان، خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا آدینه (26 خرداد) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد و روز شنبه (27 خرداد) صاف همراه با وزش باد از بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

ضیائیان در انتها گفت: طی امروز و فردا (25 و 26 خرداد) اهواز با دمای 45 و 44 درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای 8 درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2259

به "رگبار و رعد وبرق در راه 10 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار و رعد وبرق در راه 10 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید