ساندترک تمام قسمت های فاینال فانتزی به اسپاتیفای و اپل موزیک آمد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس در حرکتی بسیار پسندیده، آلبوم های موسیقی تمام قسمت های مجموعه بازی های فاینال فانتزی را در سرویس های استریم موسیقی قرار داده است؛ طوری که می توان موسیقی بازی فاینال فانتزی را از قسمت اول گرفته تا پانزدهم و حتی تعداد زیادی از قسمت های فرعی، همین حالا در اسپاتیفای و اپل میوزیک گوش کرد.

ساندترک تمام قسمت های فاینال فانتزی به اسپاتیفای و اپل موزیک آمد

اگر بگوییم مجموعه بازی های فاینال فانتزی، بهترین موسیقی ها را در تاریخ بازی های ویدیویی دارند، چندان اغراق ننموده ایم. موسیقی این بازی ها، حتی قسمت های قدیمی شان که با چند افکت و روی خود کنسول نواخته می شدند، به قدری خوب هستند که سال هاست توسط کنسرت های بزرگ و مختلفی در جهان اجرا می شوند.

نکته جالب اینجاست که اسکوئر انیکس فقط به آلبوم های اصلی بازی ها بسنده ننموده است و اجراهای زنده و بسته های مختلف موسیقی های فاینال فانتزی را هم در اسپاتیفای و اپل میوزیک قرار داده است.

آهنگسازهای بزرگی روی مجموعه بازی های فاینال فانتزی کار نموده اند، ولی معروف ترین آهنگساز این مجموعه بدون شک نوبو اوئماتسو است؛ کسی که برای تعداد زیادی از قسمت های فاینال فانتزی آهنگسازی نموده و به عنوان آهنگساز اصلی این مجموعه شناخته می گردد. به لطف اسپاتیفای و دیگر سرویس های استریم موسیقی، می توان از این پس به ساخته های اوئماتسو و دیگر آهنگسازان بزرگ فاینال فانتزی مثل ماساشی هامائوزو یا یوکو شیمومورا گوش سپرد.

اسکوئر انیکس برای اعلام این خبر، ویدیویی تهیه نموده است که می توانید آن را در ادامه ببینید. این ویدیو در کنفرانس E3 2019 شرکت اسکوئر انیکس نمایش داده شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 228

به "ساندترک تمام قسمت های فاینال فانتزی به اسپاتیفای و اپل موزیک آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساندترک تمام قسمت های فاینال فانتزی به اسپاتیفای و اپل موزیک آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید