خدمات رایگان در لس آنجلس

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، فرهنگ (قسمت سوم)

بخشی از بنای یادبود ال پابلو دی لس آنجلس که یادگاری از نخستین سکونت در لس آنجلس (1781) در خیابان اُلورا و در یکی از معتبرترین خیابان های شهر می باشد. بین مغازه های اجناس دست ساز و کالاهای چرم قدم بزنید و ازدیدن این هنر محلی لذت ببرید. گوش دادن به اجرای نوازنده ها نیز جزو برنامه هایتان باشد همچنین می توانید از غذاهای مکزیکی لذت ببرید. این بازار نزدیک به ایستگاه قطار لس آنجلس و در راستا کلیسای لا پلاسیتا واقعا شده است.

خدمات رایگان در لس آنجلس

فروشگاه مواد غذایی هی داک لی Hee Deok Lee در بلوارهای هاروارد و المپیک، یکی از نخستین فروشگاه ها در محله کره ای ها بود (1970) که امروزه بین مردم به K-Town (محله کره ای ها) معروف است. در پیچ و خم کوچه پس کوچه های مغازه ها قدم بزنید و اگر میلی برای غذاخوردن دارید در کبابی کره ای ها شانس خود را امتحان کنید. در منطقه میراکل مایل و در فاصله ده دقیقه ای از محله کره ای ها به مرکز فرهنگی کره ای ها می رسید که بسیاری از برنامه ها و نمایشگاه ها در این محل برای عموم و رایگان هستند. از گالری این مرکز که 250 متر مربع مساحت دارد دیدن کنید. در این مکان هنر سنتی و معاصر گردهم آمده اند و همچنین می توانید به تماشای فیلم (رایگان) بپردازید. نمایش فیلم رایگان است و به پخش فیلم های کره ای کلاسیک و معاصر می پردازد. همچنین پارک ماشین در این مرکز (پشت ساختمان) رایگان است.

محله چینی ها در سال 1938 در لس آنجلس شکل گرفت. اگر گردش شما از سنترال پلازا شروع می شود باید از مجسمه دکتر سان یات سین دیدن کنید. از این نقطه به سمت شیرینی پزی ققنوس حرکت کنید (قدیمی ترین بخش شهر چینی ها) و همینجاست که مجاب می شوید یکی از همان کیک های توت فرنگی پوشیده شده با کرم را امتحان کنید. حالا نوبت این است که در معبد تائوئیست ها هم توقفی داشته باشید (خیابان یل Yale) و از بوی خوش عود ها لذت ببرید. در خیابان فیرفکس جنوبی بین بلوار المپیک و راستا وایت ورث محله اتیوپیایی ها از سال 1990 رونق گرفته است. این محله در سال 2002 به رسمیت شناخته شد. بین مغازه های این منطقه، رستوران ها و نقاط دیگر این منطقه قدم بزنید. اگر دلتان یک حال خوب می خواهد در مراسم قهوه شرکت کنید. در این مراسم قهوه پیش از سرو شدن به دقت شسته می شود، برشته می شود، آسیاب می شود و سپس آن را می جوشانند.

در سال 1999 بخشی از هالیوود شرقی به محله تایلندی ها اختصاص داده شد. بعضی از بخش های این منطقه منسوب به هفتاد و هفتمین استان تایلند هستند. سال جدید تایلندی در بهار است که همراه است با جشن و سرور بسیار. پیشنهاد می کنیم در این جشنواره که در لس آنجلس برگزار می شود و رایگان است شرکت کنید. جشن آب هم در صبحگاه برای بزرگداشت ریش سفید های منطقه تایلندی برگزار می شود (از قلم نیاندازید!).

ارمنستان کوچک در سال 2000 در شرق هالیوود به رسمیت شناخته شد. این محدوده دربردارنده بخشی است که اجتماع ارامنه لس آنجلس در آن شکل گرفته و توسعه پیدا کرده است و هم اکنون میزبان جشنواره ای است که در اواخر ماه می یا اوایل جون به مناسبت استقلال ارمنستان برگزار می شود. ورود به این جشنواره برای عموم و رایگان است. اجرای موسیقی زنده و نمایش های سنتی ارمنی و حضور دستفروشان در آن توجه بسیاری را برای شرکت در این جشن جلب می کند. اگر برنامه ای هم برای گردش در دره-شهر سنت فرناندو دارید در تور سنت فرناندو ری دی اسپانا شرکت کنید. این تور به نام شاه فردیناند اسپانیا برگزار می شود و مدیر آن فرمین فرنسیسکو است.

تور یک ساعته رایگان در کتابخانه مرکزی لس آنجلس در مرکز تجاری شهر پیشنهاد دیگری از راهنمایان تور است. تماشای لوسترها و مجسمه های ابوالهول ساختمان گودهیو Goodhue از دیگر موارد گشت است. بلندای لوسترها و فانوس های این ساختمان چهار متر می باشد که در ابتدای هر پله برقی نصب شده است. نقاشی های شهری(خیابانی) جولیان گارنسی در طبقه دوم بسیار تماشایی است. این نقاشی ها در سال 1932 تکمیل شدند و مجموعه ای از دوره های شایان ذکر کالیفرنیا هستند: کشف، ساختمان مبلغان مذهبی، آمریکایی کردن و شکل گیری لس آنجلس.

منبع: هاتوایر
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 267

به "خدمات رایگان در لس آنجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات رایگان در لس آنجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید