سرانه فضای آموزشی دانشگاه لرستان از 8 به 14 مترمربع افزایش یافته است

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: سرانه فضای آموزشی دانشگاه از 8 به 14 مترمربع افزایش یافته است.

سرانه فضای آموزشی دانشگاه لرستان از 8 به 14 مترمربع افزایش یافته است

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

خسرو عزیزی در نشست پرسش و پاسخ اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان با رئیس و معاونان دانشگاه، اظهار کرد: درست است که ما هنوز تا رسیدن به ایده آل ها، فاصله هایی داریم اما همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه این بوده که در راستای رفع و کاهش کمبود سرانه فضای آموزشی و تجهیزات، گام بردارد و خوشبختانه در سال های اخیر، اقدامات زیرساختی خوبی در این راستا اجرا شده است.

وی توضیح داد: در سال 93 سرانه فضای آموزشی دانشگاه لرستان 8 مترمربع بود در حالی که در سال های اخیر، 34 هزار مترمربع زیرساخت سازی فیزیکی در دانشگاه لرستان اجرا شده و سرانه فضای آموزشی دانشگاه از 8 به 14 مترمربع افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: دانشکده علوم اقتصادی و اداری یک رسالت مهم در زمینه کارآفرینی و مهارت آموزی برای دانشجویان دارد که باید بیش ازپیش، تقویت شود.

عزیزی اضافه کرد: در سال 92 دانشگاه لرستان دارای 252 عضو هیئت علمی بود درحالی که الان به تعداد نزدیک به 320 عضو هیئت رسیده ایم و به زودی این تعداد به 330 عضو خواهد رسید.

دکتر مسعود طاهری نیا، رئیس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان، ضمن توضیح اینکه دانشکده علوم اقتصادی و اداری، اولین دانشکده ای بوده است که در سال 1384 در سایت کمالوند ساخته شده، پیشنهاد داد: ساختمان جدید دانشکده به صورت کامل به یک ساختمان آموزشی مبتنی بر سیستم های الکترونیکی و اینترنتی طراحی و زیرساخت آن از همین ابتدا در نظر گرفته شود تا به عنوان اولین دانشکده کشور مبتنی بر مدیریت سبز راه اندازی شود.

وی توضیح داد: یکی دیگر از پیشنهادات این است که در راستای افزایش درآمدهای دانشگاه لرستان، مرکز آموزش های آزاد دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان ایجاد شود.

رئیس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان، مشکل کمبود فضای فیزیکی دانشکده را نیز مطرح و اظهار کرد: دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان، نیازمند توسعه است و چارت دانشکده باید در زمینه های جذب رشته های تحصیلی جدید و هم جذب هیئت علمی، اصلاح شود.

وی ادامه داد: دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان دارای تعداد 13 نفر عضو فعال هیئت علمی و تعداد 7 نفر کارمند است.

رئیس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان اضافه کرد: از نقدها سازنده استقبال می کنیم و گام های خوبی در زیرساخت سازی برداشته ایم.

گفتنی است اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود درباره موضوعات و مسائل کاری و صنفی بیان کردند و رئیس دانشگاه به پرسش ها، پاسخ داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 594

به "سرانه فضای آموزشی دانشگاه لرستان از 8 به 14 مترمربع افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانه فضای آموزشی دانشگاه لرستان از 8 به 14 مترمربع افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید