شرق کشور در انتظار باد شدید

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سازمان هواشناسی پیش بینی نموده است که پدیده جوی غالب در شرق کشور طی سه روز آینده، وزش باد شدید خواهد بود.

شرق کشور در انتظار باد شدید

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر و اوایل امشب (آدینه) برای شمال آذربایجان شرقی، جنوب سیستان و بلوچستان، بعضی مناطق هرمزگان، نیمه جنوبی فارس و نیمه جنوبی کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد. همچنین در استان های خراسان شمالی، ارتفاعات استان های البرز، تهران و سمنان رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

طی روز جاری برای استان گلستان و شرق مازندران نیز رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد. با نفوذ جریانات خنک شمالی طی هفته آینده، ضمن کاهش دما در این مناطق، دریای خزر مواج پیش بینی می گردد.

بعد از ظهر و اوایل شب فردا (شنبه) در شمال آذربایجان های غربی و شرقی، جنوب سیستان و بلوچستان، بعضی مناطق هرمزگان، نیمه جنوبی فارس و کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت را شاهد خواهیم بود. همچنین در استان های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار پراکنده پیش بینی می گردد.

بر اساس این گزارش پدیده غالب سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید خواهد بود و طی سه روز آینده، در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک را شاهد خواهیم بود.

سواحل شرقی عمان نیز طی امروز و فردا، مواج خواهد بود.

فردا (شنبه) هوای تهران صاف تا کمی ابری و در اواخر وقت وزش باد شدید خواهد بود. پیش بینی می گردد که بیشترین دمای تهران در این روز 38 و کمترین حد دما 29 درجه سانتی گراد باشد. همچنین پس فردا - یکشنبه ششم مرداد ماه - هوای تهران صاف تا کمی ابری خواهد بود و دمای تهران در این روز در بالاترین نقطه 39 و در پایین ترین نقطه به 28 درجه سانتی گراد می رسد.

هوای امروز تهران را صاف تا کمی ابری و در اواخر وقت همراه با وزش باد شدید خواهد بود، امروز بیشترین دما در تهران 39 درجه سانتی گراد و کمترین دما به 28 درجه سانتی گراد می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 244

به "شرق کشور در انتظار باد شدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرق کشور در انتظار باد شدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید