مدیر تیم ملی ایتالیا: قرعه سختی نصیب مان شد اما ما را هم دست کم نگیرید

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مدیر فنی آتزوری به سخت بودن قرعه این تیم در پلی آف صعود به جام جهانی 2018 اذعان داشت اما تأکید کرد که نباید شانس لاجوردی پوشان را نادیده گرفت.

مدیر تیم ملی ایتالیا: قرعه سختی نصیب مان شد اما ما را هم دست کم نگیرید

با ما همراه باشید و با تور هوایی ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، گابریلیه اوریالی، مدیر تیم ملی فوتبال ایتالیا در واکنش به قرعه کشی پلی آف جام جهانی 2018 روسیه که آتزوری را برابر سوئد، سخت ترین تیم در سید دوم قرار داد، گفت: تقدیر ما هم این بود که با سوئد روبه رو شویم. قرعه آسان تری می توانست نصیب مان گردد اما آن را می پذیریم. ما هم ایتالیا هستیم، تیمی با قدمت. با اینکه با حریف سرسختی روبه رو شده ایم، به صعود خوشبین هستیم.

اوریالی سپس به سوئدی که از گروه نخست مرحله انتخابی (گروهی که رقبایی مانند فرانسه و هلند) به پلی آف رسیده است اشاره داشت و اضافه نمود: سوئد تیمی قدرتمند دارد و در هر یک از گروه های مرحله انتخابی قرار می گرفت می توانست دوم گردد. این تیم فرانسه را شکست داده است و هلند را از رسیدن به جام جهانی محروم کرد. قرعه آسانی نداریم اما الان چیزی که اهمیت دارد، رسیدن به هدف مان کوشش کنیم، ضمن اینکه برای بازی های مان برابر سوئد تعدادی از بازیکنان مصدوم مان باز خواهند گشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 767

به "مدیر تیم ملی ایتالیا: قرعه سختی نصیب مان شد اما ما را هم دست کم نگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر تیم ملی ایتالیا: قرعه سختی نصیب مان شد اما ما را هم دست کم نگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید