مقاله: قصر کازا لوما (کاسا لوما) تورنتو کانادا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، همانطور که اشاره شد راهنماهای صوتی رایگان برای گشت و گذار در قصر در دسترس هستند. برای بازدید از خود کازا لوما و زمین هایش شما به حدود 2 ساعت زمان نیاز دارید. به مسافران تور کانادا پیشنهاد می کنیم در فصل های گرم سال زمان بیشتری را به این محل اختصاص داده و بخش های مختلف و زیبای اطراف ساختمان قصر را ببینند. 3 ساعت زمانی کافی برای دیدن تمام بخش های قصر خواهد بود اما اختصاص دادن زمانی کمتر از یک ساعت پیشنهاد نمی شود، چرا که احتمالا فرصت بازدید از اصطبل ها و گاراژ را پیدا نخواهید کرد.

مقاله: قصر کازا لوما (کاسا لوما) تورنتو کانادا

قدم زدن در بیرون قصر هم برایتان لذتبخش خواهد بود، چرا که در این منطقه مسکونی تعداد زیادی خانه های قدیمی و زیبا وجود دارند. پارک وینستون چرچیل یک فضای سبز بزرگ شهری است که نزدیک به کازا لوما قرار دارد. این پارک چندین زمین تنیس، درخت، محل هایی برای پیک نیک و محوطه های بازی دارد. نزدیک ترین مرکز خرید به قصر، جاده اسپادینا در شمال سینت کلیر در دهکده تپه جنگلی است. در این محل شما به تعداد زیادی رستوران، بوتیک های سطح بالا و فروشگاه های مختلف دسترسی خواهید داشت.

کازا لوما در منطقه ای عموما مسکونی از مرکز شهر تورنتو قرار گرفته است و به دیگر مکان های دیدنی تورنتو آن چنان نزدیک نیست. مسافران تور کانادا که دوست دارند از این قصر دیدن کنند توجه داشته باشند که قصر بر روی یک تپه قرار گرفته و برای رسیدن به آن نیاز است از مسیرهای شیب دار بالا بروند. گزینه های مختلف حمل و نقل عمومی شهر شما را به نزدیکی قصر می رسانند؛ از آنجا تا خود قصر یک پیاده روی حدودا 10 تا 15 دقیقه ای پیش رو دارید.

منبع مقاله: قصر کازا لوما (کاسا لوما) تورنتو کانادا

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1848

به "مقاله: قصر کازا لوما (کاسا لوما) تورنتو کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قصر کازا لوما (کاسا لوما) تورنتو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید