مقاله: معرفی دیدنی های مونترال کانادا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، انرژی این شهر برای مسافران تور کانادا بی همتا است؛ چه زمانی که در یکی از کافه های محله ایتالیای کوچک نشسته اند یا در کافه های محشر فرانسوی که در فضای آزاد و کنار خیابان ها گسترده شده اند. می توانید تکاپو و هیجان مونترال را زیر پوست خود حس کنید. حال و هوای این جامعه چند ملیتی پر نشاط، در تمام وجوه زندگی روزمره احساس می گردد.

مقاله: معرفی دیدنی های مونترال کانادا

با این که نخستین گروه اروپایی در سال 1642 میلادی در این شهر مستقر شدند اما در اصل حدود یک صده پیش از زمانی که فرانسویان ادعای مالکیت دره سنت لورنس را اعلام نمایند، پایشان به این نقطه باز شده بود. با این که مونترال امروزه جلوه ای از آمیزش زیبای فرهنگ ها و نژاد های گوناگون است، اما هنوز به یادگارهای فرانسوی خود می بالد و آن ها را با افتخار به نمایش می گذارد.

مونترال سومین شهر عظیم کانادا است. اگر چه شهر کبک به عنوان مرکز استان کبک باید پرآوازه تر از مونترال باشد اما در واقع این چنین نیست. برای کسانی که با ویزای مولتی 5 ساله کانادا از سراسر جهان به این شهر سفر می نمایند، چه به صورت انفرادی چه در قالب تور کانادا، این شهر آماده است تا سفری خاطره انگیز برای آنها را به ارمغان آورد.

از فستیوال جاز و عرصه فعال موسیقی آن، تا فروشگاه های شیک و مد روز و البته صحنه پر رویداد هنری اش، همه و همه گویای زندگی شهری پویای مونترال هستند. شهر مونترال به چند ناحیه تقسیم می گردد که هر کدام از آنها، فضایی سرزنده و منحصر به فردی از این شهر شگفت انگیز و توریست دوست را به نمایش می گذارد.

منبع مقاله: معرفی دیدنی های مونترال کانادا

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1237

به "مقاله: معرفی دیدنی های مونترال کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: معرفی دیدنی های مونترال کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید