ملی پوشان بوکس از سرانجام خرداد ماه حقوق دریافت می نمایند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، قرار است پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس از سرانجام خرداد ماه حقوق ملی پوشان حاضر در اردو به حساب آنها واریز گردد.

ملی پوشان بوکس از سرانجام خرداد ماه حقوق دریافت می نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم ملی بوکس ایران بعد از کسب نتایج ضعیف در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند و کسب یک مدال برنز توسط شاهین موسوی با تغییر و تحولات در کادرفنی خود روبرو شد و همکاری اکبر احدی و علی مظاهری با تیم ملی به سرانجام رسید.

بعد از این تغییر و تحولات، ملی پوشان بوکس ایران از روز اول خرداد ماه تمرینات خود را با مدیریت علیرضا استکی و زیر نظر غلامرضا کریمی، همایون امیری، کوروش ملایی، اتابک کاراوند و محمود نهتانی در مجموعه ورزشی انقلاب شروع کردند.

طبق برنامه کادرفنی تیم ملی قرار است روز شنبه یازدهم خرداد ماه با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی تعداد ملی پوشان حاضر در اردو کاهش پیدا نموده و ترکیب تیم ملی تا حدودی معین گردد.

همچنین قرار است با هماهنگی علیرضا استکی، مدیر سازمان تیم های ملی بعد از سرانجام مسابقات انتخابی، اسامی ملی پوشان حاضر در اردو به رئیس فدراسیون بوکس اعلام گردد تا از سرانجام خرداد ماه حقوق بوکسورها به حساب آنها واریز گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 212

به "ملی پوشان بوکس از سرانجام خرداد ماه حقوق دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان بوکس از سرانجام خرداد ماه حقوق دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید