منتظر این 3 ستاره پرسپولیس بعد از بازی با رونالدو و النصر هستیم!

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سرپرست تیم امید ایران گفت که بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشتند و از آنها راضی هستند.

منتظر این 3 ستاره پرسپولیس بعد از بازی با رونالدو و النصر هستیم!

به گزارش خبرنگاران، مهران فرقانی سرپرست تیم امید ایران پس از کسب تساوی بدون گل برابر عربستان گفت: بازی اول در هر تورنمنتی خیلی سخت است. این تیم نخستین بار بود که در کنار همدیگر بازی می کردند و فرصت تمرین چندانی نداشتند.

او گفت: بچه ها زحماتشان را کشیدند. عربستان از لحاظ امکانات و تجهیزات در سطح بالایی واقع شده است و چند سالی است در کنار هم بازی می نمایند. فکر می کنم یک بازی تاکتیکی خیلی خوبی بود و بچه ها عملکرد خوبی داشتند و از آنها راضی هستیم. هر چند که می توانستیم بازی را ببریم. باید کوشش کنیم تا به عنوان سرگروه صعود کنیم تا قرعه خوبی داشته باشیم.

او درباره حضور طرفداران ایرانی در ورزشگاه نیز گفت: خیلی خوب بود. ماشالله هر جا می رویم، ایرانی ها هستند. ان شاءالله مه آنها سلامت و پیروز باشند. از آنها دعوت می کنم که برای بازی های بعدی نیز تشریف بیاورند و تیم ما را تشویق بنمایند.

سرپرست تیم امید ایران می گوید: اعضای تیم امروز کلا چهارده نفر بودند. ان شاءالله پس از بازی امروز پرسپولیس و النصر، آقایان یاسین سلمانی، محمد عمری و محمد احمدی به همراه علیرضا رضایی به تیم اضافه می شوند که تعداد بازیکنان با عدد هجده می رسد.

فرقانی در سرانجام گفت: بازی بعدی ما برابر ویتنام است و بچه ها بلافاصله مشغول ریکاوری شدند. فردا را استراحت می نمایند و دو روز دیگر برای بازی دوم آماده می شوم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2293

به "منتظر این 3 ستاره پرسپولیس بعد از بازی با رونالدو و النصر هستیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر این 3 ستاره پرسپولیس بعد از بازی با رونالدو و النصر هستیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید