منچستریونایتد در آخرین دقیقه از شکست خانگی برابر چلسی گریخت

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران: نهمین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با تساوی آبی پوشان لندن و شیاطین سرخ در استادیوم اولدترافورد پیگیری شد.

منچستریونایتد در آخرین دقیقه از شکست خانگی برابر چلسی گریخت

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از شب دوم هفته نهم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال چلسی، صدرنشین جدول رده بندی، میهمان منچستریونایتد بود که این بازی با تساوی یک بر یک به سرانجام رسید.

گل نخست این بازی را دیدیه دروگبا، مهاجم ساحل عاجی چلسی در دقیقه 53 به ثمر رساند. پیروزی چلسی تا آخرین دقیقه بازی تداوم داشت اما درست ثانیه هایی پیش از به صدا درآمدن سوت سرانجام، در یک ضربه کرنر، روبین فن پرسی مهاجم هلندی شیاطین سرخ پیروز شد در ضربه ریباند، گل تساوی را برای منچستریونایتد به ثمر برساند. در ضمنً ایوانوویچ در دقیقه 90 بازی از ترکیب چلسی اخراج شد.

با این نتیجه، چلسی 23 امتیازی شد و حاشیه امنیت خود را در صدر جدول رده بندی رقابت ها به چهار امتیاز افزایش داد. منچستریونایتد هم با این تساوی 13 امتیازی شد و در رده هشتم جدول نهاده شد.

در جدول رده بندی رقابت ها، پس از چلسی 25 امتیازی، ساوتهمپتون با 19 امتیاز در رده دوم واقع شده است و منچسترسیتی 17 امتیازی سوم است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 625

به "منچستریونایتد در آخرین دقیقه از شکست خانگی برابر چلسی گریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد در آخرین دقیقه از شکست خانگی برابر چلسی گریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید