میلان آندره سیلوا را به اینتراخت فرانکفورت فروخت

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، باشگاه میلان ایتالیا مهاجم پرتغالی خود را به تیم اینتراخت فرانکفورت فروخت.

میلان آندره سیلوا را به اینتراخت فرانکفورت فروخت

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه میلان به صورت رسمی مهاجم پرتغالی اش آندره سیلوا را به تیم اینتراخت فرانکفورت فروخت و انتظار می رود که در عوض او آنته ربیچ مهاجم کروات تیم آلمانی را بگیرد.

دو باشگاه در ابتدای فصل گذشته بازیکنان شان را به صورت قرضی، اما بدون بند خرید با یکدیگر معاوضه کردند. با اینکه هنوز یک سال دیگر به خاتمه این قراردادها مانده بود، دو تیم به دلیل رضایت از عملکرد بازیکنان جدید شان خواستار قطعی کردن قرارداد آنها شدند.

اکنون نیمی از این فرآیند سپری شده است و میلان آندره سیلوا را رسماً به اینتراخت فرنکفورت فروخت. سیلوای 24 ساله سه سال پیش با قراردادی 38 میلیون یورویی از پورتو به میلان پیوست اما هرگز نتوانست در حد و اندازه قیمتش بازی کند. به همین دلیل او به تیم های دیگری مانند سویا و اینتراخت فرانکفورت قرض داده شد.

سیوا در مجموع تنها 41 بازی برای میلان انجام داد و در آنها 10 گل زد. او اما فصل گذشته در 37 بازی اش برای اینتراخت فرانکفورت 16 گل به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1126

به "میلان آندره سیلوا را به اینتراخت فرانکفورت فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان آندره سیلوا را به اینتراخت فرانکفورت فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید