پاسخ تند مقتدی صدر به آمریکا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رهبر جریان صدر خاطرنشان کرد، هرگز اجازه نخواهد داد آمریکا، عراق را به سوریه به عنوان یک صحنه دیگر برای درگیری و مناقشه تبدیل کند.

پاسخ تند مقتدی صدر به آمریکا

به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، مقتدی صدر رهبر جریان صدر که به نوعی تظاهرات های اخیر در عراق را حمایت می نماید در سلسله توییت هایی تهدید کرد، اگر انتخابات زودهنگامی که وی قبلا خواستار آن شده بود، تحت نظارت آمریکا باشد، هرگز ساکت نخواهد ماند.

صدر همچنین با بیان اینکه کشورش نیازی به کشورهای مستکبر و یاری دیگران ندارد، تهدید کرد که در صورت مداخله بار دیگر آمریکا تظاهرات میلیونی به راه خواهد انداخت.

وی اضافه کرد، بار دیگر آمریکای اشغالگر ثابت کرد که حشره ای است که در امور دیگران مداخله می نماید اما عراق و ملتش کسانی هستند که تصمیم می گیرند خصوصا اگر توجه کنیم درمی یابیم که اشغالگری آن، افراد فاسد را روی کار آورد و آنها را بر ملت ما مسلط کرد، آمریکا خواستار عدم قطع اینترنت است در حالیکه خودش در این اینترنت رئیس مآبانه رفتار می نماید.

صدر خطاب به آمریکا گفت: دخالت در امور را متوقف کنید عراق افراد بزرگی دارد که می توانند از آن حمایت نمایند و نیازی به مداخله شما یا غیرشما ندارند.

رهبر جریان صدر توضیح داد: خواسته ما انتخابات زودهنگام است اما هرگز اجازه نخواهیم داد تحت نظارت آمریکا باشد هرگز به آمریکا اجازه موج سواری برای تبدیل عراق به سوریه و صحنه دیگر درگیری را نمی دهیم.

صدر اظهارات خود را این گونه انتها داد که آمریکا اگر بار دیگر دخالت کند انتها موجودیت آن با تظاهرات میلیونی خشمگین با دستور مستقیم ماست سرزمین من آزاد و مقاوم است نیازی به کشورهای مستکبر و یاری دیگران ندارد.،ایسنا

بیشتر بخوانید،پیشنهادات مقتدی صدر برای نجات عراق

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 559

به "پاسخ تند مقتدی صدر به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ تند مقتدی صدر به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید