پیغام دبیر کل سازمان جهانی گردشگری در سال نو 2018

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، دبیر کل سازمان گردشگری بیان کرد همه با هم برای یک بخش رقابتی و مسئولیت پذیر گردشگری کوشش می کنیم.

پیغام دبیر کل سازمان جهانی گردشگری در سال نو 2018

Zurab Pololikashvili دبیر کل سازمان گردشگری ضمن تبریک سال نو 2018 می گوید:

این باعث افتخار من است که پست دبیر کل سازمان گردشگری دنیای (UNWTO) را برای دوره 2018 تا 2021 می پذیرم. من می خواهم این فرصت قوی خود را با شما به اشتراک بگذارم تا سازمان گردشگری دنیای را به یک سازمان کارآمدتر برای کشورهای عضو این سازمان تبدیل کنیم.

گردشگری یک بخش مردمی است. از هر 10 نفر 1 نفر در دنیا به طور مستقیم یا غیرمستقیم در گردشگری مشغول به کار است.

مسئولیت ما این است که اطمینان حاصل کنیم گردشگری به نفع هر جامعه ای است و باعث پیشرفت هر جامعه می گردد و هیچ کس به عقب برنخواهد گذاشت.

رشد پایدار گردشگری فرصت های زیادی برای رفاه و توسعه مالی ایجاد می نماید. با این حال، چالش های بسیاری را به ارمغان می آورد. تطبیق بخش ما با چالش های ایمنی و امنیتی، تحولات بازار، تحول دیجیتالی شدن و محدودیت منابع طبیعی ما اولویت های اصلی هستند.

همان طور که ما با 17 هدف توسعه پایدار روبه جلو حرکت می کنیم، تمرکز شدید من بر روی مشارکت بخش عمومی و خصوصی، اشتغال زایی در زمینه گردشگری، تسلط بر فناوری های نو، گردشگری پایدار و مبارزه با تغییرات آب و هوایی است.

من اعتقاد دارم که با همراهی کشورهای عضو و همکاران ما در سراسر دنیا می توانیم یک بخش گردشگری رقابتی و مسئولیت پذیر را به نفع همه مردم ایجاد کنیم.

سال 2018 شادی را برای شما آرزومندم.

دبیر کل سازمان گردشگری بین المللی

Zurab Pololikashvili

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1981

به "پیغام دبیر کل سازمان جهانی گردشگری در سال نو 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام دبیر کل سازمان جهانی گردشگری در سال نو 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید