چه زمان می توان وانت غول پیکر تسلا را خرید؟، عکس

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، زومیت نوشت: سه سال پس از رونمایی اولیه، ایلان ماسک اولین خودروی سایبرتراک را فصل سوم 2023 به مشتری تسلا تحویل می دهد.

چه زمان می توان وانت غول پیکر تسلا را خرید؟، عکس

ایلان ماسک روز گذشته در جلسه ای با حضور سرمایه گذاران تسلا گفت در فصل سوم 2023 رویداد تازهی برای تحویل اولین خودروی سایبرتراک برگزار می گردد. فراوری سایبرتراک سه سال پس از رونمایی اولیه این خودروی برقی، در تابستان سال جاری آغاز خواهد شد. ایلان ماسک گفته است فراوری انبوه سایبرتراک تا سال 2024 آغاز نمی گردد.

ایلان ماسک در جلسه مالی تازه تسلا گفت: راه اندازی خط فراوری به زمان احتیاج دارد و سایبرتراک محصولی واقعا رادیکالی است. این خودرو به روش متفاوتی نسبت به سایر خودروها فراوری می گردد.

بر اساس گزارش ورج، ایلان ماسک ترجیح داده است فعلاً هیچ جزئیاتی درباره تغییرات مشخصات فنی سایبرتراک اعلام نکند. با این حال ماسک با اطمینان خاطر گفت سایبرتراک محصولی شگفت انگیز خواهد بود.

یکی از دلایلی که به تأخیر طولانی مدت در فراوری سایبرتراک منتهی شده، تصمیم تسلا برای ساخت این خودرو با فولاد ضدزنگ است. خودروها معمولا با فولاد عادی ساخته می شوند و نمونه ضدزنگ قیمت بیشتری دارد. ساخت بدنه خودرو با فولاد ضدزنگ احتیاجمند دستگاه هایی بسیار گران قیمت و پیچیده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2235

به "چه زمان می توان وانت غول پیکر تسلا را خرید؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه زمان می توان وانت غول پیکر تسلا را خرید؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید