چگونه مدرک فنی حرفه ای برق ساختمان بگیریم؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رپرتاژ آگهی - مدارک ارائه شده از سوی سازمان فنی حرفه ای کشور متفاوت بوده و اعتبار هر یک مشخصی دارند. این مدارک به دسته مدرک رسمی فنی حرفه ای، مدرک مورد تایید فنی حرفه ای و مدرک مدرک گذر مهارت فنی حرفه ای تقسیم می شوند. شیوه دریافت این مدارک متفاوت بوده و هر یک مزایا و معایب متفاوتی دارند.

چگونه مدرک فنی حرفه ای برق ساختمان بگیریم؟

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به طور مثال مدرک رسمی فنی حرفه ای دارای کد ملی آموزش است. یعنی این مدرک در سایر کشورها دارای اعتبار است. همچنین این مدرک قابل ترجمه بوده و با این مدرک می توان برای دریافت وام های بانکی اقدام نمود.

اما چگونه می توان مدرک رسمی فنی حرفه ای برای رشته برق ساختمان دریافت کرد؟ در ادامه این مطلب به پاسخ این سوال و مراحل دریافت مدرک فنی حرفه ای برق ساختمان می پردازیم.

مرحله اول: شرکت در دوره های آموزش برق ساختمان

برای دریافت مدرک برق ساختمان ابتدا می بایست در دوره های آموزش برق ساختمان فنی حرفه ای شرکت نموده و کلیه مهارت های لازم برای برق کشی ساختمان را به دست آورید. از آنجایی برق کشی ساختمان امری تخصصی بوده و احتیاجمند رعایت دستورالعملی های ایمنی می باشد توصیه می کنیم پیش از ثبت نام در دوره های برق به آنالیز آکادمی برق کشور پرداخته و بهترین آکادمی برق ساختمان را شناسایی کنید.

بهترین آکادمی برای گذراندن دوره های برق آکادمیی است که به صورت عملی و پروژه محور، زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای به آموزش جامع و کامل مباحث برق کشی ساختمان می پردازد.

شناخت روش های برق کشی ساختمان، آشنایی با استانداردهای برق کشی، آشنایی با لوله کشی برق ساختمان، آشنایی با نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی (دزدگیر، اعلام حریق، آیفون تصویری، دوربین مدار بسته) بعضی از مهم ترین موضوعاتی است که داوطلب رشته برق ساختمان می بایست با آن آشنا باشد. در دوره های برق ساختمان به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به این موضوعات پرداخت می شود.

مرحله دوم: شرکت در آزمون های تئوری و عملی فنی و حرفه ای

پس از آنکه با شرکت در دوره های آموزشی برق ساختمان مهارت های مورد احتیاج برق کشی را کسب نمودید می بایست در آزمون های تئوری و عملی برق ساختمان که توسط سازمان فنی حرفه ای کشور به صورت سراسری برگزار می شود، ثبت نام نموده و شرکت نمایید.

شرایط قبولی در آزمون ها به این صورت است که در آزمون های کتبی می بایست حداقل نمره 50 و در آزمون عملی حداقل نمره 70 (کسب حداقل معدل 70 در آزمون های عملی و کتبی با ضریب وزنی 25% آزمون کتبی و 75% آزمون عملی) را کسب نمایید.

آکادمی فنی پارس بهترین مرکز آموزش برق ساختمان

برای آنکه در آزمون های فنی حرفه ای نمره قبولی را کسب کنید و در بازار کار برق ساختمان نیز به موفقیت دست یابید توصیه می کنیم یک بار به صورت اصولی و تخصصی مهارت های برق کشی ساختمان را یاد بگیرید.

آکادمی فنی پارس یکی از بهترین آکادمی ها برق و الکترونیک در کشور است که دوره های برق ساختمان را به صورت کاملا عملی و تخصصی زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای برگزار می کند. همه ساله کارآموزان بسیاری از سراسر کشور در دوره های برق این آکادمی ثبت نام نموده و وارد بازار کار می شوند.

کارآموزان در دوره های برق این آکادمی با صفر تا صد برقکاری ساختمان ، نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی از قبیل: نصب دوربین مداربسته، نصب دزدگیر، نصب آیفون تصویری، نصب اعلام حریق و غیره آشنا شده و می توانند وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازند.

بعضی از مزایای دوره های برق ساختمان در این آکادمی عبارتند از:

  • آموزش زیر نظر سازمان فنی حرفه ای
  • آموزش جامع مباحث برق ساختمان
  • آموزش زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه
  • آموزش در کارگاه های مجهز به صورت عملی
  • ارائه مشاوره های بازار کار
  • ارائه پشتیبانی نامحدود آموزشی
  • تدارک خوابگاه

این آکادمی علاوه بر دوره های برق ساختمان دوره های متعدد دیگری را برگزار می کند. دوره آموزش برق صنعتی فنی حرفه ای، دوره آموزش سیم پیچی فنی حرفه ای، آموزش پی ال سی، آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش هوشمند سازی ساختمان بعضی از ده ها دوره برگزار شده در این آکادمی است.

آکادمی فنی حرفه ای فنی پارس همیشه آماده مشاوره رایگان برای ثبت نام در رشته های برق و الکترونیک و راه اندازی کسب و کار می باشد. شما می توانید برای کشف استعداد و علاقه خود در زمینه مشاغل فنی با کارشناسان آکادمی فنی پارس در ارتباط باشید.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آکادمی به آدرس https://amoozeshgahfanni.com/ اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آکادمی با شماره تلفن 02166122908تماس بگیرید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1301

به "چگونه مدرک فنی حرفه ای برق ساختمان بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه مدرک فنی حرفه ای برق ساختمان بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید