ژکو به ویروس کرونا مبتلا شد؛ کاپیتان باشگاه رم و تیم ملی بوسنی بازی مقابل ایران، هلند و ایتالیا را از دست داد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرگزاری خبرنگاران- مهاجم 34 ساله رم به ویروس کرونا مبتلا شده است و بدین ترتیب بازی با ایران را از دست داد.

ژکو به ویروس کرونا مبتلا شد؛ کاپیتان باشگاه رم و تیم ملی بوسنی بازی مقابل ایران، هلند و ایتالیا را از دست داد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، ادین ژکو، کاپیتان آاس رم در اینستاگرام خود خاطرنشان کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده است. ادین ژکو در صفحه اینستاگرام خود خاطرنشان کرد که تست کرونای او مثبت شده است و اکنون علائمی ندارد و در قرنطینه است. با توجه به فرا رسیدن بازی های ملی، ادین ژکو ممکن است فقط بازی یکشنبه آاس رم مقابل جنوا را از دست بدهد. از طرفی او به طور قطعی بازی های ملی ماه نوامبر مقابل ایران، هلند و ایتالیا را از دست می دهد.

تیم ملی ایران در حالی چند روز دیگر در یک مسابقه محبت آمیز به مصاف بوسنی خواهد رفت که دقایقی پیش معین شد ستاره خط حمله این تیم و البته بهترین بازیکن آنها یعنی ادین ژکو به کرونا مبتلا شده است. پس از این که ساعاتی پیش باشگاه فیورنتینا خاطرنشان کرد ستاره اسپانیایی این تیم یعنی خوزه کایخون به کرونا مبتلا شده، حالا مهاجم گلزن و بوسنیایی باشگاه رم نیز تایید نموده که تست کرونایش مثبت شده است و باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد.

ادین ژکو در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیرامون این موضوع نوشت: سلام بر همه. متاسفانه آزمایش کرونای من مثبت شده است و همانطور که می دانید من باید به گذراندن دوران قرنطینه احترام بگذارم. من می خواهم به همه کسانی که مرا می شناسند اطمینان می دهم که علائم خاصی ندارم. برای چند روز مجبور هستم که از هم تیمی های خود دور باشم اما با ذهن و قلب خود برای بازی روز یکشنبه در کنار آنها خواهم بود.

با این تفاسیر ادین ژکو ملاقات برابر جنوا را به دلیل ابتلا به کرونا از دست خواهد داد و نمی تواند تیم ملی کشورش را هم برای بازی های ملی همراهی کند. این بدان معنا خواهد بود که کاپیتان تیم ملی بوسنی و بهترین بازیکن این تیم در ملاقات محبت آمیز برابر تیم ملی ایران حضور نخواهد داشت.

ملاقات محبت آمیز بین دو تیم بوسنی و ایران در تاریخ 12 نوامبر (پنج شنبه 22 آبان ماه) برگزار خواهد شد. همچنین سرمربی بوسنی برای این مسابقه از 32 بازیکن دعوت نموده که شش نفر از آنها در لیگ خود این کشور به میدان می فرایند. دوشان بایویچ، سرمربی بوسنی، درباره لیست اعلامی و تقابل محبت آمیز با تیم ملی ایران گفت: ما می خواهیم به بازیکنان حاضر در لیگ داخلی فرصت دهیم و فکر می کنم که بازی با ایران فرصت مناسبی برای این موضوع خواهد بود. این مسابقه می تواند به افزایش رقابت در تیم یاری کند. ما طی هفت روز سه مسابقه انجام خواهیم داد بنابراین امیدواریم که همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم.

روبرتو مانچینی، سرمربی 55 ساله تیم ملی ایتالیا نیز نمی تواند این تیم را در بازی های ملی پیش رو همراهی کند. به نقل از اسکای ایتالیا، فدراسیون فوتبال ایتالیا خاطرنشان کرد تست کرونای روبرتو مانچینی، سرمربی آتزوری مثبت شده است اما او علائمی از بیماری ندارد و در خانه اش در شهر رم، قرنطینه شده است. تیم ملی ایتالیا در بازی های ملی ماه نوامبر ابتدا در ملاقاتی محبت آمیز برابر استونی قرار می گیرد و سپس در لیگ ملت های اروپا باید به مصاف بوسنی و لهستان برود. در صورتی که تست کرونای روبرتو مانچینی طی روزهای آینده منفی نشود، او نخواهد توانست روی نیمکت تیم ملی ایتالیا بنشیند و در این صورت آلبریگو اوانی، دستیار مانچینی راهنمایی تیم ملی ایتالیا را در بازی های پیش رو عهده دار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1239

به "ژکو به ویروس کرونا مبتلا شد؛ کاپیتان باشگاه رم و تیم ملی بوسنی بازی مقابل ایران، هلند و ایتالیا را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژکو به ویروس کرونا مبتلا شد؛ کاپیتان باشگاه رم و تیم ملی بوسنی بازی مقابل ایران، هلند و ایتالیا را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید