کارگردان آنچارتد 4 و لست آو آس استودیو جدیدی را تأسیس کرد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سال 2017، یکی از کارگردانان بازی های آنچارتد 2، آنچارتد 4 و لست آو آس یعنی بروس استریلی (Bruce Straley) اعلام نمود که میخواهد استودیو ناتی داگ را ترک کند و برای مدتی از صنعت بازی های ویدئویی دور باشد. پس از غیبت چندساله، بروس استریلی در بیانیه ای تازه از بازگشت خود به این صنعت خبر داده و بیان نموده که استودیو تازهی را با نام وایلدفلاوِر اینترکتیو (Wildflower Interactive) تأسیس نموده است.

کارگردان آنچارتد 4 و لست آو آس استودیو جدیدی را تأسیس کرد

او این خبر را در قالب ویدئوی نوی که در حساب رسمی او در توییتر منتشر شده است، اعلام نمود. در این ویدئو، این کارگردان باتجربه شرح می دهد: در سال 2017، صنعت را ترک کردم و مطمئن نبودم که می خواهم بازی دیگری بسازم یا نه اما هر چه بیشتر از آن دور بودم، بیشتر به این صنعت و همه چیزهایی که هنوز انجام نشده و هر کاری که می خواستم انجام دهم و انجام نداده ام، فکر می کردم. این تصور همچنان با من همراه است.

استریلی ادامه می دهد: بنابراین، من به سراغ برخی از دوستانم رفتم و ما کار خود را با طرح ریزی ایده های نو و خلق آن ها آغاز کردیم و این اید ه ها به نظر خوب می رسید و به مرور هیجان انگیز شد و من با خود فکر کردم که من باید این بازی را خلق کنم. با این حال، اگر بخواهم این بازی را بسازم، احتیاج به ساخت یک تیم دارم و اگر بخواهم تیمی را بسازم، باید یک شرکت را تأسیس کنم و اگر قرار باشد چنین کاری انجام دهیم، باید آن را به شیوه درست انجام دهیم. آن شرکت باید فراگیر، عادلانه و مشارکتی باشد و سرشار از افراد خوش قلبی باشد که می خواهند هم به صورت حرفه ای و هم به صورت شخصی رشد نمایند.

در حالی که استریلی شرحاتی زیادی را مبنی بر چیستی اولین پروژه استودیو وایلدفلاور اینترکتیو بیان نکرد اما شرحاتی که در سایت رسمی این استودیو نوشته شده است، نشان می دهد که تمرکز آن ها بر خلق بازی های کوچک، خلاقانه و با سبکی منحصر به فرد است که پتانسیل ها و احتمالات مختلفی را از رسانه بازی های ویدئویی کاوش می نماید.

تیم فعلی این استودیو شامل افراد باتجربه ای است که سابقه کار روی بازی هایی نظیر Call of Duty، Uncharted 4، The Last of Us، Pathless، Abzu، Kena و Astroneer را در کارنامه خود دارند. یکی از نکات جالبی که استریلی بیان نمود، این است که آن ها قبلاً یک شریک هیجان انگیز انتخاب نموده اند که از کاری که این استودیو انجام می دهد، حمایت می نماید و به آن ها یاری می نماید تا به وسیع ترین مخاطب ممکن دسترسی پیدا نمایند.

بروس استریلی در انتهای صحبت های خود افزود: من برای چیزی که در اینجا مشغول ساخت آن هستیم، بسیار هیجان زده ام. ما در حال توسعه چیزی هستیم که قبلاً مشابه آن را بازی ننموده بودم.

این استودیو در حال حاضر در چندین موقعیت شغلی مختلف نیروهای تازه ای را استخدام می نماید تا این نیروها در راه توسعه اولین پروژه استودیو وایلدفلاور اینترکتیو بتوانند به آن ها یاری نمایند.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2108

به "کارگردان آنچارتد 4 و لست آو آس استودیو جدیدی را تأسیس کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان آنچارتد 4 و لست آو آس استودیو جدیدی را تأسیس کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید