کریچنکو: روستوف با تمام توان خود به مصاف آیندهوون می رود

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، سرمربی موقت تیم روستوف روسیه تاکید نمود که تیمش با تمام توان در دومین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پی اس وی آیندهوون می رود.

کریچنکو: روستوف با تمام توان خود به مصاف آیندهوون می رود

به گزارش خبرنگاران، تیم روستوف با بهره مندی از سردار آزمون و سعید عزت اللهی، دو ملی پوش ایرانی فردا شب (چهارشنبه) در دومین بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پی اس وی آیندهوون است.

دمیتری کریچنکو، سرمربی موقت تیم روستوف که به دلیل بیماری ایوان دانیلیانتس راهنمایی این تیم را در بازی برابر آیندهوون بر عهده دارد در مورد این ملاقات گفت: ما آنالیزهای بسیار خوبی درباره تیم آیندهوون انجام دادیم و تمام نقاط ضعف و قوت این تیم هلندی را شناسایی کردیم.

وی در ادامه پیرامون مقایسه آیندهوون با آژاکس که پیش از این توسط تیم روستوف در مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا حذف شده بود گفت: مربی آنالیزور روستوف چندین بازی آیندهوون در اردویژه هلند از نزدیک تماشا کرد و تمام اطلاعات این تیم را مورد ارزیابی قرار داد. آیندهوون از تجربه و موفقیت های بیشتری نسبت به تیم آژاکس آمستردام در لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است و بازیکنان باتجربه تری در اختیار دارد. این در حالی است که آژاکس بیشتر از بازیکنان جوان تری بهره می برد.

سرمربی موقت یاران آزمون و عزت اللهی در خاتمه تاکید نمود که روستوف در هر بازی لیگ قهرمانان اروپا با تمام توان خود به میدان می رود و این که چه رتبه ای در گروه نصیب ما خواهد شد در خاتمه این رقابت ها شاهد آن خواهیم بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 806

به "کریچنکو: روستوف با تمام توان خود به مصاف آیندهوون می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریچنکو: روستوف با تمام توان خود به مصاف آیندهوون می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید