کشتی فرنگی قهرمانی جهان، عبدولی به نیمه نهایی راه یافت

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) به میزبانی کشور قزاقستان آغاز شده است.

کشتی فرنگی قهرمانی جهان، عبدولی به نیمه نهایی راه یافت

به گزارش خبرنگاران، نتایج کشتی گیران کشورمان در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصرپور در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر شریف کلیچ از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان باخت و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب استپان ماریانیان دارنده مدال طلای جهان از روسیه شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه 9 بر یک مقابل لوری لومادزه از گرجستان باخت و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، کاویانی نژاد از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر پیتر نوواک از چک را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم به مصاف ادلان آکیف دارنده مدال برنز اروپا از کشور روسیه رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. عبدولی در این مرحله به مصاف رفیق حسین اف از کشور آذربایجان می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 369

به "کشتی فرنگی قهرمانی جهان، عبدولی به نیمه نهایی راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی قهرمانی جهان، عبدولی به نیمه نهایی راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید